God dag 22/4
Hoppträning för Pemberley igår kväll och i morse. I går kom en ordentlig skur och i morse haglade det! Utomhus är inte alltid kul! Tränare är Mikael Carlstedt. Mallan fick vila idag. Var enligt medryttaren lite trött igår. Mallan är väldigt koncentrerad på det lilla gräs som finns. Hon har egentligen inte tid med ridturer tror jag.
Idag har medryttarna varit i stallet. China och Coromant har varit på en tur. Imorgon ska China tävla i Sigtuna. Av 20 startande d ponny är 8 st connemaror. Vi hoppas på en rolig dag. Ha en fortsatt trevlig helg!

Så är första ögat opererat. Det gick jättebra, och nu väntar jag otåligt på det stora undret! Jag får väl inte ha för bråttom, det kan ta upp till ett par dygn…
Någon som var på årsmötet?
#1 Lycka till i morgon! Totalt 14 Connemaror anmälda, Ta med kameran ;)

#3 Finingar!
#2 Jag har för mej att det tog några dar innan det kändes bra! Först var det solglasögon på, även om inte solen sken! Och jag kunde ibland liksom se den nya linsen. Men sen blev det skillnad! Kände igen folk på håll! Ska du även slippa läsglasögon? Det valet gjorde inte jag, det kostade mycket och jag kan inte säga att jag tycker det är så jobbigt med läsglasögon. Klarar mig ofta utan ändå nuförtiden!

Ja, man får ha lite tålamod. Tycker ändå jag ser lite bättre på det opade ögat idag :) Läsglasögon fortsätter jag med, tycker inte heller det känns så besvärligt. Känns mer besvärligt att hosta 13.000:- per öga isåntfall.