God Morgon 25 maj
Dags för en tur till Rekasta igen. Inte många starter, så det blir en lagom lång dag.
Supporten jobbar på med den irriterande reklamen som dyker upp. En annonsör ska ha stängt ner, men dyker tydligen upp ändå. Supporten vill veta om och när, samt vilken telefon. Inte bara märket utan specifikt, tex iPhone 7…
Nu måste det skrivas lite mer härinne också. Vi sjunker med faslig fart igen.
Återkommer förhoppningsvis med lite bilder från tävlingen framåt kvällen.
Ha en bra flygardag!
#0 Nu har inte problemet med reklamen synts till på ett tag, så hoppas det är helt borta! Om den återkommer, till vem rapporterar man? Har insläpp i kväll så det blir en dag hemma och sedan hästar till kvällen. Ser fram emot bilder!

Antingen direkt till supporten (finns en länk högst upp på sidan), eller skriv här så rapporterar jag vidare.

Härligt med långhelg!
Det är torsdag, så det var min tur att ta ut pållarna på morgonen. Melody och hennes hagpolare får ingen mat ute längre. De föredrar det gräs som har kommit upp och ratar hösilaget helt. Idag blev det en tur i skogen med lite klättring tillsammans med stallets, enligt Melody, näst snyggaste valack.
Annars är planen att plantera blommorna jag köpte i fredags och fortsätta på mitt "lilla" jobbrelaterade fritidsprojekt, som jag hoppas kunna få lite ordning och reda på under de här lediga dagarna.
Skönt med en extra ledig dag. En tur till Uppsala blev det för att köpa schampo till Chalmer och skor till mej. Schampo, flugmedel, lättströ till transporten och en vatten balja till hagen blev det men inga skor.
Vi ska åka på Holmtebos öppet hus i helgen. Det ska bli roligt med en utflykt även om det är en bit att åka.
Glömde säga att det är en Iphone SE jag har och att det är segt att komma in på sidan nu och ladda sidan för nya inlägg. Men inga fler reklaminslag som de ovan har jag märkt av på flera dagar nu.

Jag har lite svårt att skriva tappade telefonen i backen så den funkar lite som den vill
Tio månader sedan jag for i backen och landade med höftfraktur som lagades med lång spik och skruvar. I dag var jag åter uppe i sadeln igen. Får väl ta det så sakteliga, så får jag väl se hur det funkar. Firar i alla fall att jag varit rökfri sedan fallet :)
Men Starrhult vad jag är imponerad! Jag trodde knappt på att du rökte och nu har jag rätt! Det är bra! Härligt att du kommit upp i sadeln! Jag håller på att stängsla hagar hela min lediga tid. Blir så slut av det att Gondor får många vilodagar! Men härliga hagar blir det och regn saknar vi!

#9 Bra jobbat! :)