God förmiddag 26 juni
Regnet hänger i luften, och jag känner mig ungefär lika trött o avslagen som fölis ;) Hela fokus känns fö avslaget just nu. Hoppas bara att det inte går så långt att sidan självdör pga den låga aktiviteten. Vore väldigt tråkigt tycker jag…
Var det någon som kunde åka till GPK någon av dagarna i helgen?
På väg tillbaka till Nacka från Roslagen. Fick rapport igår om att Pemberley har en sko som är på väg av och dessutom var lite böjd. Fick som tur var tag på vår hovslagare och han ska troligtvis komma imorgon. Slå på en tappsko brukar jag fixa, men inte att rikta skon,tyvärr! Lite avslaget känns det idag, mest på grund av vädret, 13 grader nu!

Väldigt mkt att göra så hinner inte skriva så mkt just nu.. Tror det är hektisk tid för många nu

Efter 15 mm regn under dagen så var banan helt kladdig så idag blev det en skrittur runt vallarna där ponnyhästen fick träna på att ställa åt både höger (jättejobbigt) och vänster och göra halt, medan jag tränade på sitsen.
Hoppas banan har torkat upp till imorgon för då blir det lite skuttande på kvällen.

Haha charmig bild ;) Jag är både trött och arg. Jä*la postgubbe! Inte får man väl slänga post för att det står "fel" namn!? Då är det väl bara lägga den i lådan!? Knatar runt hemma.. betäckt ston, håller koll på de som är på g att föla. Pysslar med fölen. Egentligen skulle man ha föl året om. Folk kör så lugnt o fint nu för tiden när de åker förbi hagarna. Skulle vara skönt att slippa oroa sig för vår hankatt som mer än gärna leker på stenmuren/diket intill vägen.

#4 Du får göra ett föl i papier macher med reflexutrustning och ställa bredvid vägen. Som alternativ till cyklar och dockor som man kan hitta på annat håll.