Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 563 ggr
GE
0

God dag 27 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken! Eller som vi säger i sjukvården… …inte förrän man ligger på bäcken ;)

Bilen som gick rakt genom besiktningshallen, var ute på tur i lördags, tvärdog igår! Bilmeken ställde diagnosen per tel. Batterihaveri eftersom strömmen inte ens räcker till att låsa upp dörrarna. Utom på förarsidan tack och lov. Nu sitter jag och väntar på att han ska komma med ett nytt batteri till mig. Han är otroligt snäll min bilmek, men mycket flyktig i sin tidsräkning. Kommer under dagen när jag får tid, vilket i princip kan vara från förmiddag till sen kväll…

Bild på Fenella, ungefär ett dygn gammal. Är fortfarande helt tagen över likheten mellan mor och son. Möjligen har Fenella lite större öron, och längre underläpp ;)

GE
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lill-Prinsen

RC927
0

Skon på Pemberley fixad! Tack vare bra hovslagare! Guld värd! Hästarna tömkörda! Hoppas nu de lugnat ned sig i hagen så vi slipper fler sår och lossade skor!

starrhult
0

Strömlöst från 06.30 - 16.30 - inte kul :(. Ännu mindre roligt när hovslagaren ska komma.. Vattenfall har gjort som SJ - meddelat att strömmen ska vara tillbaka om en timme - när den timmen gått en timme till o.s.v. Men hovslagaren fixade alla ändå.. Tur ändå att vi varit campingfrälsta i ett tidigare liv - och att gasolköket finns kvar. Bättre väder i dag - men svalt och blåsigt. Ingen ridning i dag, men efter att hovslagaren åkt, smet stona ut på ridbanan när dom skulle ut i hagen igen. Dom hade väldigt kul alldeles på egen hand.

[RC1393]
0

Oj vad lika de är! Äpplet faller verkligen inte långt från trädet!