Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 664 ggr
GE
2

God Kväll 3 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man kan inte annat än att ösa beröm över Gävle Ponnyklubb! Så otroligt trevliga människor, de får en verkligen att känna sig välkommen, och det är en superfin anläggning.  Som klippt och skuren för ett Connemarameeting nån gång!!

Deras prisutdelningar är jättetrevliga. De får på sina rosetter utanför banan, och blir sen eskorterade fram till prisutdelaren. På bilden Poetic Vanilla Ice. Jag ångrar att jag inte filmade henne. Jag svär på att hon gick i takt med musiken! Häftigt!

Märit
1

Prisutdelaren på bild har sin connemara hos oss!

GE
0

Klisterlappsponnyn? Jag träffade på Rhondas fd fodervärd också. Plus en annan trevlig person, vars dotter ska provrida en Connemara för dressyr (på foder). 

Jag träffade en dam på söndagen när tävlingen var slut, och jag var på väg till bilen. Hon dök på mig och sa, jäklar kom jag försent? Såg du mitt barnbarn? En sån härlig människa, pratade på som vi känt varandra i åratal :) Jag tror att hennes barnbarn red ponnyn som står hos dig i sista klassen för dagen LB…

Kjerulfia1
0

Idag har jag börjat årets rengöring av boxen. Mocka ur, sopa väggar, tak och golv och blötlade golvet. Så imorgon eller på onsdag blir det att skrubba och skura. Egentligen hade jag tänkt att tömköra idag, men lagom till det var dags så började det regna….