God Eftermidag 5 juli
Riktigt stiltje nu :( Själv har jag jobbat på med bilderna, men jag väntar nog med att lägga ut dem tills det blir lite mer fart härinne…
#0 Hur tänkte du nu ? En bunt spännande bilder GER väl fart här? Eller hur funkar det?
Hälsn sign "Nyfiken -56"
Här lämnade alla sju stona en gräsrik hage och gav sig ut på utflykt. Fick larm om rymningen kl 07. Kastade på kläder och la in en bunt grimmor i dotterns bil och åkte till den ungefärliga platsen där de senast setts. Inga ston. Dottern vandrade vidare längs en cykelväg upp emot radhusen och jag ringde polisen. Samtidigt som jag fick platsen i telefonen hade dottern hittat dem. Att få hem 7 ston på två personer visade sig tur nog vara lätt som en plätt. Fyra i grimmor och tre lösa. Vår lösa Rossin hittade bara en trädgård att titta in i på vägen hem. Är nu i hage med stadigare staket, men tyvärr får de inte ström förrän i morgon. Så nu håller jag tummarna!
#2 Vilken tur att det verkar ha gått bra. Hoppas de hållit sig hemma i natt. Jobbigt när hela flocken drar. Pemberley var rymningsbenägen ett tag som ettåring, men eftersom ingen annan följde med ut så var hon aldrig långt borta, som tur var.

#0 Det har varit likadant alla somrar, helt stendött i semestertider

#2 Usch vilken fasa. Tur att det gick bra!!

#1 Svar till sign nyfiken-56 ;)
Jo, bilder ger fart i form av många visningar, men de ökar inte skrivandet härinne. Aktivitetsindexet går upp lite för stunden, men efter ett tag är det stiltje igen.
Men jag ska lägga upp dem, jag lovar…

#4 Jag vet att det är svårt på sommaren, men det var svårt i våras också,
och sen kommer hösten, då är det också svårt, och sen vintern osv…
Mvh Deppiga Doris 6 år

Det är dött hos Shetland också.

#7 Var ju därför jag tänkte lägga ner… Tycker du gör ett bra jobb med att hålla sidan flytande!
Hade skrivit text som försvann, likaså internet i en månad löst på olika sätt. Som ryttare är uppdateringarna så små vid träning att endast ryttare kanske tycker det är något ens att läsa. Hästarna är friska sedan länge, ? Törs man skriva så och vår dressyrträning ger resultat även för Aran med ett par klockrena byten. De fyller mitt liv tillsammans med maken, att jag är en mycket lyckligt lottad person. Har en medryttare i 1,9 m lång mycket smal granne, på mycket långa skritturer för allt avhandlas, han är toppen på alla sätt och vis och är så förtjust i connemsrorna, lev väl önskar jag bara. Nybörjarfältträning har jag anmält Aran och mig hill, tror det blir jättekul.