God Eftermiddag 8 juli
När pizzabagaren säger välkommen min kära, då vet man att man har hämtat pizza för ofta den senaste tiden. Fast har man semester så har man…
Fälttävlans SM pågår i Tågarp. Efter dressyren & hoppningen ligger Finding Nemo 4:a och Lofty Fionnuala 5:a. Så synd att Fionnuala fick 4 fel i hoppningen, annars hade hon varit i ledning inför mogondagens terräng. Mycket kan dock hända i terrängen, och tävlingen är inte slut förrän alla grenar ridits.
Ha en fin kväll!
En gång när jag kom in frågade pizzabagaren efter min syster, för vi brukar gå dit ihop och syrran berättade att han frågade efter mig när hon gick själv. Vi är (ö)kända…
Fin dag idag som gick bra trots brist på resesällskap. Nästan två timmar hem på en krokig väg över Stöttingfjället med risk för "vägrenar" är inte så kul alltid. Hem kom vi i alla fall med en blågul rosett i LC:1 och ett resultat i LB:1 som lämnade mycket att önska, men vi är en erfarenhet rikare.

Jag har varit in till syrran. Hon bor i en etta i Gröndal, kontrasten är rätt stor ;) Betäckt och testat brunst (och den verkar utebli!)

Vår pizzabagare hälsar när vi möter honom på stan… Fortsatt kring 30-strecket i Italien. I morgon bär det av hem till gamla Svedala igen.

Nu är vi på sommarkollo. Resan ner gick bra och ihopsläppet med Boppe likaså. Det är tredje sommaren de går ihop nu.

Nu är vi på sommarkollo. Resan ner gick bra och ihopsläppet med Boppe likaså. Det är tredje sommaren de går ihop nu.