God Morgon 13 juli

Ja det är fascinerande hur mycket som händer bara på ett par månader :) Sitter och planerar inför hösten med halm och foder för alla djuren med en arg babyboss som har tänder på g.
Idag blev det en långpromenad på en kuperad grusväg. Mikaela och Kristin red och vi andra gick med hundarna. Dom gillar verkligen uteritter på lång tygel. Enligt ridappen blev det en mil.
Chalmer har varit hos Cindy på Johannesberg i början på veckan, toppen skönt tycker han.
Nu börjar tävlingarna för China och Chalmer närma sej! Kul efter lite tävlingsvila.

#2 hade Cindy nyss hos oss i Bro. Haft hennes hjälp i 10 år kom vi fram till. Hon är bäst. Osteopater är så otroligt bra. #3 Vox Pop de l'Aulne är så fin! Red en bra tur på fine Ambo ikväll i sol och blåst på våra härliga sandstigar ☀
Blev klar med nya sommarhagar och en gräsridbana igår kväll. Vi har det mesta nu känns det som- skrittmaskin, ridbana (60x22m), gräsridbana(95x30m) , 800m ridvägar runt hagar samt snart i hamn med ett bra avtal med markägare runt omkring att få rida på deras marker. Enda som saknas nu är ett ridhus men det får vänta. Det är en härlig känsla att jag och min familj har renoverat och byggt denna gård tillsammans ❤️ Det är hårt arbete som ligger bakom det vi har byggt upp. Idag har jag tagit det "lugnt" - jag har ridit , Mary och Paloma har fått massagebehandling samt att jag har städat ur stallet innan morgondagens stalltvätt. Nu blir det "Orange are the new black" på Netflix