Godmorgon 29 augusti
Kallare mornar och mörkare kvällar. Bara inse vi går mot höst. Har varit en hektisk tid här men nu ser betäckningssäsongen ut att vara över för detta år . Hö och halm är under tak och lilla Långarnö Vicky har flyttat till Norge . Hon hittade snabbt en ny kompis så det känns bra även om beslutet att sälja henne inte var helt lätt. Ha en fin dag alla !

Jag vill inte vara sån.. men är det inte den 29:e idag? Alltid ska det väl vara nått. Athena har skaffat sig ett "vackert" sår på bringan.. en helt slät hage utan träd och stenar skulle sitta fint.. men de skulle väl skada sig där också. I övrigt är det många icke-hästrelaterade aktiviteter i veckan. Tänkte försöka ta mig till Denan på söndag när det är treårstest. Var en connemara från bastubacken som skulle vara med och chansenbarnen gillar jag ju så då får man försöka passa på :)
Idag tömkörning för instruktör och vattning. Ännu går de ute dygnet runt, men får hö också. Skulle gått över till en ny hage, men den gick inte att stolpa pga hård mark ! #0 Vilka är hästarna? Fina är de!

#1 Petmoster där ;) men jag har ändrat det så du ska vara nöjd :)
Hela dagen har tillbringats på datautbildning. Stor uppdatering av Cosmiq, vårt patientjournalsystem. Det kör igång redan på måndag, och i helgen ligger allt nere, och då får vi jobba med papper. Hade jag vetat det skulle jag ha begärt semester!
Ja, det är den här lilla tjejen som blivit så stor! Hoppas det går riktigt bra för henne, och hon har en duktig ägare så det ska det nog göra. Hälsa Linda från mig!

I går hade vi träning så idag blev det en stilla skogstur med klättring. Jag tycker att jag kan vår skog utan och innan, men rider man sist och pratar med en av de andra ryttarna mest hela tiden så blir man bortkollrad eftersom man bara hänger på.
#5# Ja, så brukar det bli:).

#2 Stoet till vänster är Långarnö Vicky e. Castle Verdi u. Långarnö Decibel ue. Dexter Leam Pondi. Det andra stoet heter Pålands Dara och bilden är från ihopsläppet i Norge.
#7# förstår att det var svårt att släppa henne.