Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 747 ggr
liljegren
0

God morgon 3/9

Treårstest på agendan. Ingen egen ponny så funktionärsjobb idag och kika på (förhoppningsvis) fina ponnyer.

liljegren
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick inte se så mycket ponnyer.. iaf inte in action då jag stod i insläppet. Var o kikade på en fölis efter Skylark ue. Kingston goldie då de stod på gården vi var :) roligt att få följa på håll även om det inte är mina ponnyer längre.

Märit
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Och vi andas ut efter två och en halv timme ponnyridning med tre av stallets ponnyer. Vår lilla shettis Porschan, en liten thinker och störst var vår Rhonda. Ingen timpenning direkt då vi bara tar 20 kr turen, men ett 60-tal turer blev det. Vi var väldigt glada att ponnyerna var trygga när två stora vita partytält kom flygande några meter från oss. Inget vi tidigare tränat på direkt!

Märit
0

Jag förstår inte varför bilder syns i full version, men inte i mobilvarianten.

Märit
0
Märit
0
Nyvreten
0

#1 så fin den va' 😃 Kommer den behålla färgen, tror du ? Var/Är mamman fux ?

GE
0

#3  Det är bara bildspelen som inte syns i mobilversionen.

Märit
0

#7 Men det var inga bildspel! Inget av fotona? Däremot var båda såda som "stannar med fördröjning" tror jag. Jag fick ju in bilderna i mobilversionen efter några försök???

GE
0

Lägger man mer än en bild i samma inlägg blir det ett bildspel. När jag tittar på ditt inlägg nr 2 i datorn eller i full version på mobilen, är det två bilder som snurrar hela tiden. De två som du sen lade in i separata inlägg.

Märit
0

Ok.

Kjerulfia1
0

Idag blev lite bommar och hinder. Melody tyckte det var lattjolajbans. Det var som hon ville säga "Matte, det är ju det HÄR man ska göra, det är ju jätteroligt,  inte sådant där annat".  Mycket bommar, ett litet hinder i sockerbitshöjd  och ett hinder på 80 cm. 

Hon var väldigt energisk, men skötte sig. Målet är ju att lära henne ta det lite lugnt utan att tappa den där energin. Man behöver ju inte rusa över allt som KAN vara ett hinder utan det går ju att göra saker kontrollerat. Man ska trava taktmässigt över bommar inte ta det i galopp och ett språng…

liljegren
0

#6 tror dessvärre att hon skimlar av, hon är väldigt stickelhårig. Mamman är fux och Skylark bör ha anlag för fux :)

liljegren
0
GE
1

Stort GRATTIS till duktiga Annie och Poetic Vanilla Ice, som debuterade i MsvB igår. Inte nog med det. En seger i första försöket blev det också!

Det var på Jump Club, och även resultatlistan från Msv B kat D var kul att se.

1. Fanad Tracy
  2. Carraig Donn
  3. Goulane Prince