God Morgon 11 september
Morrn! Tänk att det är 16 år sen 9/11. Ruggigt! Känns inte så länge sen!!
Nu är min lilla extrasemester slut. Lite lagom ansträngande, en natt bara!
Jag håller ju på att bygga en hemsida, och tänker ev lägga upp tävlingsbilder till försäljning där. Tänkte höra med er vad som kan anses rimligt att ta för en bild?
Jag köpte en på Fideli QQ igår från equipe. En liten lågupplöst bild, och den kostade 50:-. Sen ökar priset ju större man vill ha, men då kanske det är högre upplösning också = bättre kvalitet? Någon som vill komma med en prisidé?
Himla smidigt var det iallafall. Jag direktbetalade via internetbanken, och 10 sek senare fick jag en länk på mailen, så jag kunde ladda ner bilden. Så smidigt blir det nog inte för min del, utan det blir nog isåntfall swish som gäller.
Så här ser den ut. Fideli QQ såldes för ett par månader sen, och har nu börjat komma ut på tävling igen. I lägre klasser än så länge. De vann en LC+ i helgen.
Måste ge en stor eloge till SCS nya webmoster! Jag skickade några bilder till henne igår em. På några av de hästar som placerat sig i Gagnef, och det tog inte lång stund så hade hon skrivit ihop ett litet referat och lagt upp! Bra jobbat!!
Ha en bra dag
Så bra på alla sätt och vis :).
Idag funderade jag på om man kan välja att plocka bort dagar ur sitt liv och dom liksom aldrig har funnits. Märkligt nog träffade jag på två andra personer med samma funderingar. Vi kom till slut på att det var den 11/9 idag och att det bara var att bita ihop och komma igen. Det är en ny dag imorgon.