Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 546 ggr
liljegren
0

God förmiddag 30/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trött på att telefonförsäljarna ringer från vanliga mobilnummer.. har en äldre telefon nu när den andra är inne på lagning och den säger inte ifrån. Allra helst när försäljarna blir arga när man artigt tackar nej. Hoppas mats kommer hem i lite vettig tid från jobbet så vi kan provlasta Pyrrha. Gör det ogärna själv om nått skulle hända. Athena lastar ju nästan sig själv numera så henne är jag inte ett dugg orolig över. (Och råkar hon vara minsta tveksam får en morot henne att glömma alla tvivel ;) ) På bild "lika barn leka bäst" Pyrrha längst bak f.16 e skahanagh skylark ue brolötens joop Festy framför Pyrrha f. 17 e skahanagh skylark ue. Grange flynn sparrow Athena längst till höger e. Rooar ue. Brolötens Joop

Sassenach
0

Dagens! Åter i Härnösand på kursvecka tre, är just nu bara trött och vill sova, hoppas på att bli piggare efter lunch. Ha en bra dag

RC927
0

#1 Fina tjejer! Ska de till utställningen i Norrtälje? Hade lite tankar på att åka dit men Pemberley är ju efter D’Arcy så det går ju inte! Nu har snart nästan alla löven trillat ner så då blir det krattning!

liljegren
0

#2 javisst ska dom det :) kom förbi o kika! Connemarorna är först på morgonen

GE
0

#2 Killen är väl också fin ;) Om än rejält bakhög ser det ut som…

RC927
0

#4 Absolut! Fick för mig att det var tre ston bara !

RC71
0

Kylan håller i sej ! Gjorde misstaget att åka hemifrån utan långkalsonger i morse. Har inte tinat ännu .

ambo
0

Kallt, stjärnklart och lite is här & där. Lyckades brodda på ikväll inom 15 minuter. Rekord av mig & Ambo som stod som ett ljus på gången 💚