God Morgon 4 november
Härligt med helg!
Idag ska Signe åka hem till Östersund efter en vecka här hos mormor och morfar. Det har varit jättemysigt men lite annorlunda i stallet. Att ha med en treåring är inte alltid så lätt. Hon kan allt själv och man får inte hjälpa henne. Så länge inga hästar är var inne så har hon fått prova på allt möjligt som tex " plocka bajskulor" det var svårt i alla fall att pricka skottkärran.
Vanligt stallfix idag!

Härlig ,mild morgon här med lite vindar. I dag blir det en tur till återbruket med blandat bråte . Jag är väldigt förtjust i våran returstation här i Enköping. Lättillgänglig och trevlig personal .
Ha en fin dag alla !

Ja, milt är det, men jag tycker ändå det är svinkallt (trött efter jobb = frusen)
I SM-hoppningen gick 11 Connemaror vidare, varav 7 felfria :) Nu håller vi tummarna för att någon av dem kniper en medalj! Den fantastiska ponnyn på bilden tog många sådana, och även om jag håller lika mycket på alla, klappar nog mitt hjärta lite extra för hans landsman!
#0 …och vilken häst kan hon mena? 🤔

Ponnyn på bilden är Ix de L'Aulne, så hon menade förstås Vox Pop ;)
Nu blev det inte så, men hur bra blev det inte ändå! GULD till Poetic's Floura, svenskfödd ;) e Poetic Justice - Dunlewey Sunny Jim. SILVER till Tinnerath Lad
e Ashfield Romeo - Callowfeenish Buachaill. Carraig Donn kom på 5:e plats och
Vox Pop de L'Aulne på 10:e. Det var 31 starter i omg 2, så bra resultat det också!
Bild: Poetic's Floura på Sundbyholm i somras. OBS. Det är inte tungan som hänger utanför på henne, utan det är en detalj på infångaren, fjärilsvingen ;)