Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 801 ggr
liljegren
0

God förmiddag 8/12

Då var det slut med utevistelse för hönsen på ett tag :( en rovfågel hade kalas här på morgonen. Jag förstår att det är ett rätt trevligt skafferi med ett gäng runda hönor och äta måste dem.. Blev lite nervös igår kväll. Grannen ringde o så att det var nån som smög runt med ficklampa runt våran hage. Som "tur" var så var det en liten farbror som letade efter sin hund. Har mött dem ute förut. Första tanken när grannen ringde var dock inte en vilsen hund. Nu bor vi ju förvisso mitt ute i ingenstans men det finns ju folk till allt.

RC927
0

#0 Tur att det bara var en liten gubbe. I somras var det nån som släppte ut valackerna ur deras sommarhage och dessutom försvann deras grimmor. Hästarna tog sej hem mot stallet som tur var. Grimmorna hittades i skogen för några veckor sen. Ridit en kortare tur på Pemberley idag. Hon har lätt för att bli spänd och det blev hon idag. Av blåsten?

Kjerulfia1
0

Hoppas banan är ok idag för jag hade tänkt att tömköra. Det kommer att behövas om jag ska ta ett uppsuttet banpass imorgon med tanke på damens humör de senaste veckorna.   

Det blir sent eftersom jag ska kvällfodra, hoppas det hunnit mojna lite tills dess.