Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etiketttävlingsresultat
Läst 1601 ggr
GE
1

Statistik 2017

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Ett bra år! SCS åter som avelsorganisation och Medaljer i SM-hoppningen inomhus. Guld till Poetic's Floura och Silver till Tinnerath Lad :)

I dressyr och hoppning har de som återfinns bland de 100 främsta tagits med. Utom i kat B där alla 3 poängtagande fick komma med :)

I fälttävlan är det numera annan poängsättning. Poäng ges endast till placerade i CNCP* och högre, så 5 Connemaror bland de 19 som tagit poäng i år är inte illa!

PS För att se bilderna på Poetic's Floura och Tinnerath Lad i telefonen, måste den vara inställd på full version DS

GE
1

Hoppning Kat B och C

GE
2

Hoppning kat D

Cashelbay Meg* (tävlad under namnet Munsboro Meg). Irlandsägd ponny som  var i Sverige ett par veckor i somras, och skrapade ihop en hel del poäng på två meeting

GE
1

Dressyr kat C och D samt fälttävlan

Monroe Lad* norskägd som tävlat i Sverige i år.

RC927
0

Intressant läsning! Jag följer inte tävlandet så mycket. En sak jag noterar är att alla dressyrponnyer har svenska pappor, om jag läst rätt!

liljegren
0

#2 Varför tävlas ponnyn under ett annat namn? (:

GE
0

#5 Ägare är Padraig Dolan på Munsboro - say no more ;) Hemma på Irland går hon dock under sitt riktiga namn. Han passade väl på att göra lite reklam för sitt?

Hagalyckan
1

Tack för fin uppdatering av tävlingsstatistiken. Uppskattar att se min Castleside JJ med två avkommor, hoppning kat D och fälttävlan kat D.

starrhult
0

Trevlig läsning! Tack GE ☺