Godmorgon 16 mars
-13 . Ingen ytterligare kommentar đ
Vanlig jobbardag vÀntar . Sedan packa och förbereda för avgÄng mot GrevagÄrden i morgon . Kalla men soliga dagar utlovas sÄ det ylleunderstÀll som gÀller .
Ha en fin fredag alla !

Finns tidsprogram nÄgonstans pÄ nÀtet?

God Morgon och God Natt đŽ Ser fram emot rapporter frĂ„n GrevagĂ„rden
HĂ€r har vi "bara" -4 ungefĂ€r och solen skiner och det blĂ„ser halv storm⊠Vi laddar inför GrevagĂ„rden med bad av unghingst ikvĂ€ll. Det lĂ€r gĂ„ se resultatet pĂ„ bild under helgen đ
#2 http://www.connemaraponny.org/nyheter/katalog-tidsprogram-avelsvardering-grevagarden-17-18-3-2018
Alla connemaror visas söndag dÄ de tvÄ som skulle gÄtt bruksprovet Àr strukna.

Kallt o soligt i roslagen. Hoppas smĂ„fĂ„glarna blir glada.. KĂ€nns som om jag borstat av pĂ€ls för en hel koloni bara idag đ

Hade tÀnkt att det skulle bli en fantastisk tur ute med skritt och trav i dag, men Melody sa annat. En riktigt hoppetossa var hon, mer i luften Àn pÄ backen och ville verkligen inte vara med pÄ noterna. SÄ efter en tur pÄ 20 min dÀr hon mot slutet iallafall skötte sig, sÄ tar vi nya tag imorgon, men dÄ blir det ett pass tömkörning.
NÀr jag mockade efterÄt sÄ var det vÀldigt blött i boxen sÄ jag gissar att hon Àr brunstig, vilket kan vara en förklaring.