Glad Påsk 29/3
Längtar så till värme och vår, vi har kallt och blåsigt att jag fått nog av detta. Att rida ute är en salig blandning av tjock is och lite dagsmeja. Man är glad för förnuftiga pållar men häromdagen blev Opalen rädd för något och spratt till så han föll till backen. Yuppie tittade ner på honom och undrade vad som hänt. Idag var jag iväg med Opal till min klubb i Nynäshamn och tömkörde. Jag förstår honom som så tydligt visar att det är skönt att kunna lita på underlaget. Det märks tydligt att Stockholm tagit ledigt, mycket mindre folk i stan. Glad Påsk alla connemaravänner!
#0 Glad Påsk till Dig också Anki och till alla er andra! Har varit ute och gått på kryckor idag, lyckades få sol och mest lä! Längtar efter mina pållar och snart tänker jag få skjuts till stallet och pussa på dem!

Glad Påsk (på väg till jobbet)
Aaatjiii! Som vanligt passar jag på att vara sjuk när jag ändå är ledig. Slår liksom aldrig fel, det är väl då kroppen har tid med sånt… Ska ha en lugn helg med närmaste familjen och lite connemarapyssel mellan varven. Glad Påsk alla!
#1# Du är modig som tar fig ut, men ni har kanske isfritt, min dotter gjorde dom hon sa djälv, en löjlig vurpa, bröt armen på två ställen och slut operation med plattor och skruvar. Hon är ju klokare än mig och går nu i spikskor😊själv vaggar jag nerför vår väg som en pingvin. Förstår du vill till stallet, bättre vitaminboost finns inte. #3# Kedig och kroppen anpassar sig, nu har kvinnan tid att vila, Ta hand om dig, tror du har lite husmorstips eller hur?🥃

Vilka framåt höns som tar hand om den biten själva! :)
Här har det stannat till en påskkärring på väg till blåkulla, så hon fick med sig lite färdkost.

#6 Ja visst ! Bra för lata mej :)