Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 506 ggr
monsterpony
0

God eftermiddag 12 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte så soligt idag, men en skön lugn dag att hinna med sådant som inte görs på vardagar - baka bröd, städa badrum och skölja bort all vinterns smuts från cykeln. I morgon lovar det fint väder igen.

Ha en skön dag ute i connemara-Sverige

RC71
0

Staketfix i barnkammarhagen klart så nu kan fölen komma . Varken min kropp eller knopp hinner med att anpassa sej i denna värme, men vackert är det ! Rapsen håller på och slå ut och gräset är klippt för andra gången . Jösses så det växer! Ha en fin kväll alla .

Märit
0

En f d arbetskamrat till mig söker C eller D-ponny till sin yngre dotter. De har en dressyrhäst (främst till äldsta dottern att tävla på) och har haft många hästar genom åren. Nu söker de en snäll och trygg ponny som även tycker om att hoppa. Ponnyn ska också kunna gå lite lektioner med de yngsta barnen på Gävle Fältrittklubb. De vill gärna köpa connemara. Vet någon?

RC71
0

#2 sådana ponnyer upplever jag det är mkt stor efterfrågan på . Jag vet ingen just nu tyvärr. Be dom att lägga en köpesannnons på SCS hemsida, salulistan. Värt ett försök :)