Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 534 ggr
GE
0

God Morgon 2 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar vad det ska bli av den här dagen? Redan +21 och inget regn i sikte! Yr.no bara lovar och lovar ;) Det verkar dock som att det kommit några stänk på sina håll runt Uppsala, men nu behövs ett par ordentliga skurar!!

Det här collaget kommer jag att lägga upp på FB (i den "nordiska" gruppen). Ni som är med i den gruppen, kan väl vara snälla och dela, dela och dela! Förhoppningsvis kan det till slut via "vänners vänner" nå dem jag söker.

Utan samtycke får jag ju inte publicera bilder någonstans, och i och med det kan jag inte ge dem till SCS som det var tänkt.

Ha en fin dag!

PS Bilderna i collaget har jag samtycke till DS

monsterpony
0

#0 Härliga hoppande maror! Hoppas att många av dem dyker upp på connemaramästerskapen också. Du kanske kan tipsa dem om de inte redan känner till att det går av stapeln.

Kjerulfia1
0

Fick hoppa in och ta en morgonfodring idag eftersom den som skulle göra det fick en fraktur i handleden igår pga avtrillning. Så uppe med tuppen, men tur var väl det med tanke på värmen. Idag jobbade vi på i skritt och trav på vallarna. Det är rätt hårt på en del ställen så man får välja vart man är. Ponnyn skötte sig finfint.

Travis D
0

#2 Min kompis fick en fraktur i handleden hon också (dock så var det på ridskolan hon föll av) hon trillade oxå av (det var igår)

RC927
0

Vi släppte våra hästar på bete i förmiddags! Det värmde i hjärtat när jag såg att Mallan (28) förstod vad som var på gång när hon fick svänga åt höger istället för vänster vid stalldörren. Hon satte av i full galopp när hon släpptes i hagen. Vi har till och från molnigt i Nacka så jag hoppas att det är lite molnigt vid stallet också!

GE
0

#1 Jag puffar alltid för SCS när jag pratar med folk på tävlingar. Jag hann inte prata ens med hälften av de 34 som var med på JC, men jag har ju pratat med andra förut.  Jag hoppas inte  Sundbyholm Summer Games stjäl för många Connemaror bara. Den ligger samma helg och har klasser från LC+ - LA+.  Sen fortsätter dessutom tävlingarna hela veckan efter (utom måndag), med Granngårdens Riksmästerskap (LA) med två kval, final och Consolation till och med…

Ser till min stora glädje att tre av dem som var med på JC redan är anmälda iaf :

RC71
0

Det tackar vi för ! Alltid är det något som krockar tyvärr.

monsterpony
0

#5 Toppen! Att det krockar är svårt att påverka, men bra om folk vet så att de kan göra ett välinformerat val.