God Morgon 10 juni
Tänk så fort det går att förvandlas tii en redig fölmärr :) Två föl tog det…
Idag rids Lag-SM finalen på Strömsholm. Jag håller inte på något speciellt lag, utan på alla som har Connemaror med. Värnamobygdens RF har två : Westcliffs Grace och Lofty Hopsy Daisy. I Runstens lag går Poetic Vanilla Ice, som har varit lagets ankare hela våren. Extra kul eftersom alla tre är svenskfödda!
Inatt blir det plåster huset för min del. Vi får se hur det går. Jag trampade snett på asfaltskanten på landsvägen igår, och föll som en fura i backen. Höll upp kameran i luften och klarade den, men drog i handleden ordentligt istället.
Ha en bra söndag. Själv ska jag vila mig i form med armen i högläge!
Hoppas det gick bra med armen! Härligt med ett fölsto också. Det trivs hon säkert med att vara! Och med en fin avkomma!

Bra och bra - en fraktur var det ju, men en snäll sådan. Förutom att frakturlinjen går in i leden. Det hade jag kunnat vara utan, men det är samma behandling oavsett. Fick en gips innan jag slutade i morse, och den ska sitta på i 4 veckor. Jag är dock inbokad på akuten midsommarhelgen, så jag kommer att ta av den då, och får kanske räkna med 5 veckor totalt istället. Får väl se vad röntgen visar…