Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 541 ggr
RC927
0

Goddag 4/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pemberley har precis rullat sig efter dagens arbete,tömkörning!

RC71
0

Vanlig jobbdag här . Hann även med att förtidsrösta på em . Skönt att ha det gjort. På söndag är det sommarpremiering på vackra Salsta slott i Vattholma . Funktionärsarbete väntar . Några connemaror finns med i programmet .

liljegren
0

#0 en skitig häst är en lycklig häst ;) Jag tänkte försöka ta mig in med två galna ungar imorgon för att förtidsrösta. En barndomskompis ska ha barn så det är baby shower planerad på söndagen. Målat grishus. Myst med Idun och longerat Pyrrha igen. Ibland har man tur och barnen sover lite längre ;)

Sassenach
0

Kväll! Ledig dag idag och sovmorgon, mycket skönt. Då det var oplanerade aktiviteter i stallet så fick hästen och jag ta en promenad istället. Sedan tog vi ner det sista av sommarhagen hemma, kändes lite konstigt. Nu är det ett tårtprojekt på gång, skulle nog gå bättre om jag följde receptet. Trevlig kväll

Kjerulfia1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dressyrpass idag. Ponnyn var fantastisk, vi fick till höger galopp och hon bytte själv när vi bytte varv. Det var bara att sitta om, eller hur jag ska förklara det.

GE
0

Förtidsröstade häromdagen men velade lite ang landstingsvalet. Nu har jag ångrat mig, så jag får vackert pallra mig till vallokalen på söndag också. Jag bor precis bredvid, jobbar lördagnatten och tar det på hemvägen, så det är inga problem.

Tyvärr missade jag premieringsdatumet när den här natten bokades, så jag lär inte orka åka ut till Salsta däremot. Synd  :(