Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 504 ggr
monsterpony
0

God annandagslunch

En gråmulen och varm annandag, men morgonens skidtur var trevlig (trots avsaknad av fäste). Snart dags att kavla upp ärmarna och ta itu med förberedelserna för kvällens middag som ligger på mitt och makens ansvar.

GE
0

Så var det slut på det roliga för den här gången! Både julen och vädret! Plusgrader nu men det ska frysa på, och då blir det som vanligt  rena skridskobanan överallt. Överlevde natt 1 med hemvändande ungdomar = stor utekväll i Uppsala. Hoppas natt 2 blir lite lugnare, men troligtvis inte. Jag ska vara på ortopeden…

RC71
0

Slapp dag i dag . Bara gjort det nödvändigaste. Lycka till med middagen! #1 Tur ni finns! Hoppas natten inte blir alltför stökig .

Kjerulfia1
0

Tillbaka på hemmaplan efter några härliga dagar i Småland.  

Trafiken upp var ok eftersom vi åkte 55:an istället för att trängas med alla Tokholmare på E4:an. Waze sa redan när vi åkte förbi Oskarhamn att det var mycket trafik genom hufvudstaden , och detta bekräftades när vi närmade oss Norrköping, så då var valet enkelt. 

Träffade en ny ponnymara i Småland. Grannarna (som jag brukar låna hästkompis till Melody av) är nu fodervärdar år en fin liten ponnymara.  Jag visste att jag skulle få in dem på helt rätt spår förr eller senare ;)