God eftermiddag 29/1

Jobbar , skottar snö, mockar och fryser. Så ser dagarna ut just nu . Bävar lite för dom utlovade, tvåsiffrigt minusgraderna i slutet på veckan . Min kropp gillar inte kylan i råkalla stall . Verdi är på träning för Pontus Westergren i kväll men övriga hästar gör inte många knop för stunden . Dom fäller och det ger ju iaf en tydlig signal att det kommer bli vår i år också :)

#1 Önskar jag kunde skotta snö, mocka och frysa! Sitter fast på 3:e våningen och har svårt att ta mig någonstans. Denna eviga ischias har gjort mig tvärhalt, och nu har det visat sig att jag fått en sk droppfot på höger. Muskeln som lyfter upp foten har blivt svag. Jag har ju märkt att jag har snubblat ganska mycket, men tänkt att det var för att det gör så ont. Så nu måste jag försöka träna upp foten också, vilket inte är så lätt eftersom det gör så himla ont i benet. Har fått ett läkemedel som ska hjälpa mot nervsmärta. Ett riktigt rävgift men jag har inget val….
Gudars vilket gnäll! Ber om ursäkt för det! Berätta nåt roligt för mig!

#3 Nä men fy :/ Inte så mkt spännande att berätta.. men berätta gärna mer för mig om de två ponnyerna du tänker på ;) jag hinner sällan sitta och söka nu för tiden.. Det är som full rulle här nu 😂

#4 Den ena har precis bytt ägare, och finns det inga mindre syskon i familjen blir hon väl till salu om några år igen. Ungarna växer ju fort och åldergränsen är 14…
Fler såna där fina bilder skulle jag vilja se :)