Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 626 ggr
liljegren
0

God dag 1/2 2019

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här med att komma på inkallning tycks aldrig funka när det är skitväder ute..

GE
0

Vi har nog lite olika syn på skitväder bara ;) Är det mormors gullis i mitten?

liljegren
0

Antagligen inte.. Jag blev iaf genomblöt Ja de är det! Lite suddig bild men han jobbar på att växa i öronen!

GE
0

#2 Då får han nog stå i rätt ordentligt ;) Fenella klarade inte det…

Mellanbror2004
0

#1.# vilket underbart litet fejs. Här har som säkert på många ställen vräkt ner med blötsnö. Jag slet i drygt en timma sedan gav jag upp. Imponerad över lillen? Opalen som traskade ut med mig i total storm i en knapp timma. Han blev så rädd vid insläppet dagen innan att han halkade rejält, man hade bestämt sig för att flisa slyn på kvällen, att jag ville skritta igenom honom och kolla hur hans kropp kändes. Allt ok och nu en öny dag. Så glad blev jag såklart,

Mellanbror2004
0

Rätt häst till slut i en helt annan årstid och ändå vara några månader sedan.

GE
0

#4 Kul att du tittar in :) Jag saknar dina träningsrapporter. Så intressanta att läsa!

Mellanbror2004
0

Tack Gerd, själv kände jag mig så enahanda att jsg tig det populära ordet timeout när man är kass😊. Men den pigga lillen med glasögon, vem ör det? Gillar ”hen” skarpt

GE
0

#7 ja, ibland behöver man en timeout!

Fölisen är Fenellas. Liljegårdens Festy f-17 e Skahanagh Skylark. Det är han som står i mitten på bilden i #0. Om jag inte ser helt galet är det pappa han står bredvid.

liljegren
0

Ja, det är pappa bredvid :) den gulbruna (som numer fått en vit mule och massor av stickelhår) är Rebell e. Brolötens Joop ue. Frederiksminde Hazy Chance

liljegren
0

#10 ååh lilla bellman!