God Morgon 2 februari
Det snöade på ganska duktigt igår. Uppehåll just nu men mer kommer till kvällen. Idag ska jag öka det här vedervärdiga läkemedlet med 1 tablett x 2 (har under en vecka bara fått ta 1 x 1). Ingen effekt ännu, förutom att det sätter sig i huvudet, men det är förväntat. Det försvinner säger dom. Om en vecka blir det fulldos 1 x 3, och då det förhoppningsvis börja fungera smärtmässigt också. Jag längtar så efter att kunna röra mig utan att det känns som att ha en eltråd mot benet.

Usch :/ ja det är inte roligt när kroppen sätter stopp men huvudet säger nått annat. Hoppas du får god effekt! Här har det kommit nästan 2 dm. Mats plogar i centrala Norrtälje.. där har det kommit nästan 3.. Han har varit borta sen 19 igår kväll, vi får väl se när han kommer hem. Glad för ungar som är lättmutade och att majoriteten av djuren går ute med fri tillgång. Det går bra mkt fortare att bara släppa ut och fodra 4 stycken :)

#0 Trist att höra att det inte har blivit bättre för dig än. Hoppas att uppdoseringen har en positiv effekt så att du kan bli dig själv igen snart.
Själv försöker jag läka ut en förkylning i tid för nästa ridlektion. Vintrigt och fint ute i alla fall.
#0 Hoppas att du snart blir bättre! Det är ju så jobbigt när man vill men inte kan! Tack och lov för att det finns medicin! #1 Tur att det finns de som åtar sig plogning! Vet att de blir svårare och svårare att få tag på! Slitjobb, ofta på obekväm tid också! Inte plogat till vårt stall i morse. Tror inte de gör det förrän nästa snöfall kommit.Blir spännande att ta sig dit imorgon bitti. Skönt att då inte ha fodring i alla fall!

#0 Hoppas det ger sig snart och att medicinen kickar in.
+1 och lite snöflingor idag. Det kom en del snö i natt, så jag skulle tro att vi nu har 3 dm, tung kramsnö att rida i.
Idag har jag fortsatt rida Vanessa. Gång nr 2, med pilot på ryggen, fortfarande bara skritt med det gick hur bra som helst.
Melody och jag tog en timmes tur på vallarna. Hon tyckte det var riktigt jobbigt, vilket visar sig i att hon gärna blir mycket springig i traven, men det är bara att ha is i magen och ta det lugnt så kommer hon in i ett bra arbetstempo sedan. Hon fick jobba på i både trav och sedan galopp. Inte en skidåkare idag, och med tanke på snön man lovar i natt så lär det inte vara några imorgon heller…
Lång dag på connemarakontoret. Registrerat importer, sorterat papper och förberett morgondagens styrelsemöte. För halt för att vara ute.