Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 510 ggr
Kjerulfia1
0

Godmorgon 2 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så kom äntligen regnet! Idag får vi se vad vi hittar på. J ska rida Melody iaf…

RC927
1

Visst var det härligt med regn!? Gräset var lite längre och grönare än igår! Både Mallan och jag njöt under ridturen, trots regnet💧💦 Man får lite förståelse för hur glada de kan bli över regn i de områden där det inte regnar så ofta! Pratade föl med en hästägare i ett annat stall, blir ju lite sugen faktiskt😉

RC71
0

Så underbart med regn ! Vet inte hur många mm vi fått här men blött är det iaf :)

GE
0

Instämmer med alla andra, men det kunde ju vara lite varmare 🥶
Det var meningen att Romantica skulle få gå ner på betet, men nu får hon vänta tills regnet (och snö ska det visst bli också) dragit vidare. Är lite nervös för det här med gräs ->minus ->fruktan ->fång

Mellanbror2004
0
  1. Mina hästar var ute under några nätter då vi hade nästan tio plus, men sedan tog det tvärstopp. Förra året gick de ut första maj och kom hem sista september, rekordår i utegång för mig.  Stallet har kvällssol och det var helt enkelt för varmt att vara kvar inne, så ett par fästingar hann vi med också tyvärr.
Mellanbror2004
0

Varför dök en etta upp?

GE
0

#5 Du kom åt funktionen för numrerad lista ;)

1. Så länge man inte börjar på ett nytt stycke händer ingenting. Då är det bara att skriva på och texten läggs en bit in för varje ny rad.

2. Så fort man börjar på ett nytt stycke händer detta…

Mellanbror2004
0

Det händer väl bara en okunnig, säger hon som vände hela jobbsidan upp- och ner och IT avd fick inkallas🙂

GE
0

😃