Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 429 ggr
Mellanbror2004
0

God dag! 7 maj

Hej på Er! Så kallt och blåsigt att vi blir inte ens varma när vi jobbar med vårt markarbete Opal jag. Jag löshoppade honom bara ett par ggr när han var unghäst då han sprang runt i snabb trav och kom aldrig till ngn galopp. Nu är han ju vuxen sedan länge och verkar tycka det är roligt,, han ör ju klurig och smart och successivt har en fin galopp vuxit fram. Mjuka fina språng, och han känns så glad över stt han klarar det hela i fin stil. Duktiga blixtsnabba lilla pålle❤️

RC71
0

Regn o kallt . Regnet välkommet men kylan kan jag vara utan . Känner mej väldigt duktig som redan skurat ur alla boxar efter vintern. Har aldrig hänt så här tidigt på året :)

monsterpony
0

#1 Positiv konsekvens av dåligt uteväder?

Här är svinkallt! Jag håller mig inne och jobbar.

GE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, fy sjutton så kallt det blåser. Inga problem att hålla värmen för min del dock.  Benet funkar utmärkt, men det är sämre med kondisen. Efter 4-5 boxar har jag nästan en nära dödenupplevelse.  Men det går framåt med den biten med :)  

Fröken Fräckis vill in i min bil hela tiden. Hon tycker nog också att det är kallt!

RC71
0

#2 Mer ett kraftigt anfall av lust att städa . Händer inte ofta ;) #3 Kämpa på !