Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
LĂ€st 496 ggr
RC112
1

God morgon 7/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag Ă„ker Klara Kavat hem och jag fick sovmorgon till 07 😅

GE
0

#0 Heter kattungen sÄ eller menar du nÄgon slÀkting till Kulan Kavat ;)

i min trappuppgĂ„ng och pĂ„ samma vĂ„ning  har det nu flyttat in ett par med 3 katter (och 2 malteser). I trappuppgĂ„ngen bredvid bor ett par med 1 katt. SĂ„ jag behöver ingen egen just nu kĂ€nns det som. Har fullt upp med att kolla upp dem som jag har pĂ„ var sida om min balkong, och vara orolig för att de ska ramla ner frĂ„n 3:e vĂ„n!

Tre nĂ€tter pĂ„ plĂ„sterhuset vĂ€ntar. Inte sĂ€rskilt optimalt, speciellt med tanke pĂ„ att Fenella ska föla nĂ€rsomhelst, men ett mĂ„ste om det ska bli en ny kamera

RC71
0

8 timmars plÄga att sko hÀst i denna vÀrme! Ska bli skönt med en lugn kvÀll nu . Det ser lite lustigt ut nÀr en Äring diar men jag Àr glad över det sÄ inte stona blir för feta pÄ betet :) Kilconly Chaitriona med dottern LÄngarnö Vendela . TvÄ nyanser av gulbrunt .

monsterpony
0

#2 Vilken curling-morsa som lĂ„ter sin Ă„ring dia! â˜ș I södra Italien har det varit mer Ă€n varmt de senaste dagarna, men i morgon bĂ€r det av hemĂ„t igen. Hoppas alla flyg Ă€r i tid för det Ă€r korta byten.

RC71
0

#3 Det gör dom sÄ lÀnge det inte kommer ett nytt föl sÄ helt naturligt :)

RC112
0

#1 Kattungen Ă€r Ă€nnu namnlös, en utav Bingos fruar heter Klara Kavat, frĂ„n samma uppfödare som Kulan đŸ‘đŸ» StĂ„r i bakgrunden med Prinsessan

GE
0

#5 Kanske ett passande namn pÄ kissen ocksÄ? Ser ju kavat ut :)

GE
0

#2 Sandra och Fenella 24 juni 2008. Sandra var ju inte drÀktig, jag tror hon blev "fölsjuk" av att se de andra stona med sina föl, sÄ det började rinna mjölk. Det snappade Fenella kvickt upp, och Sandra lÀt henne hÄllas och verkade nöjd.

liljegren
0

#7 vilken jĂ€ttebebis 😂

GE
0

#8 Kan man sĂ€ga 😃