God morgon 8/6

Jag hade tÀnkt sova men det verkar omöjligt. För varmt och de smÄ hundarna gafflar sÄ fort det rör sig i trapphuset. Hoppas de blir hesa snart!
âïž+25 i Uppsala

#2 smÄ hundar har en förmÄga att skÀlla i dagar utan att bli hesa :/ HÀstar flyttade inför dagens rullskidelopp. NÄgra av dem som vart skrÀmda förra Äret blev vÀldigt pÄverkade nÀr de hade sitt trÀningslopp i tisdags. Idiotgrej.

#2 Jo tack, det har jag blivit varse idag!! Ăr pĂ„ lagom bra humör inför natten ett par timmars sömn. Inte blev det bĂ€ttre heller av ett mess dĂ€r det stod att jag hade missat nĂ„gra regionala resultat i vecka 22 och vecka 20. NĂ„gra?? Det Ă€r omöjligt att hinna gĂ„ igenom alla tĂ€vlingar pĂ„ equipe, och ta med samtliga resultat! Att inte folk kan förstĂ„ det, och varför hjĂ€lper de inte till lite och skickar resultat och bilder nĂ€r det Ă€r aktuellt? SĂ„nt hĂ€r gör ju att man ledsnar fullstĂ€ndigtâŠ

#0 Tur att jag redan Àr försedd pÄ kattfronten. Annars hade de dÀr smÄ rackarna legat illa till⊠Har just vunnit en gate-till-gate-sprint pÄ Schiphol bara för att upptÀcka att nÀsta flight ocksÄ Àr en halvtimme försenad! Men huvudsaken Àr att man kommer hem och nu hann jag pudra innan boarding ocksÄ.