Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
LĂ€st 393 ggr
RC112
0

God morgon 8/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad pingst, eller vad man nu sĂ€ger đŸ€­ Solen skiner i VĂ€xjö, sen 05:15 om en ska vara petig
 tidig uppstigning pĂ„ yngste sonen 😅 Idag skall det göras sĂ„ lite som möjligt pĂ„ sĂ„ lĂ„ng tid som möjligt 😎

GE
0

Jag hade tĂ€nkt sova men det verkar omöjligt. För varmt och de smĂ„ hundarna  gafflar sĂ„ fort det rör sig i trapphuset. Hoppas de blir hesa snart!

☀+25 i Uppsala

liljegren
0

#2 smÄ hundar har en förmÄga att skÀlla i dagar utan att bli hesa :/ HÀstar flyttade inför dagens rullskidelopp. NÄgra av dem som vart skrÀmda förra Äret blev vÀldigt pÄverkade nÀr de hade sitt trÀningslopp i tisdags. Idiotgrej.

GE
0

#2 Jo tack, det har jag blivit varse idag!! Är pĂ„ lagom bra humör inför natten  ett par timmars sömn. Inte blev det bĂ€ttre heller av ett mess dĂ€r det stod att jag hade missat nĂ„gra regionala resultat i vecka 22 och vecka 20. NĂ„gra?? Det Ă€r omöjligt att hinna gĂ„ igenom alla tĂ€vlingar pĂ„ equipe, och ta med samtliga resultat! Att inte folk kan förstĂ„ det, och varför hjĂ€lper de inte till lite och skickar resultat och bilder nĂ€r det Ă€r aktuellt?  SĂ„nt hĂ€r gör ju att man ledsnar fullstĂ€ndigt

monsterpony
0

#0 Tur att jag redan Ă€r försedd pĂ„ kattfronten. Annars hade de dĂ€r smĂ„ rackarna legat illa till
 Har just vunnit en gate-till-gate-sprint pĂ„ Schiphol bara för att upptĂ€cka att nĂ€sta flight ocksĂ„ Ă€r en halvtimme försenad! Men huvudsaken Ă€r att man kommer hem och nu hann jag pudra innan boarding ocksĂ„.