Godkväll 7 augusti
Ikväll har denna sköna bruna böna verkligen levererat.
Vi har varit på dressyrträning i nytt ridhus (med genomskinliga väggar), massa unghästar som levde runt utanför, tåg som passerade inom synhåll, publik i ett hörn och ny tränare. Melody var så duktig. Brydde sig inte nämnvärt om allt nytt runtomkring, skötte sig som en pärla, visst försökte hon springa undan jobb på sitt vanliga sätt, men jag fick ihop henne och fick en del nya tips som funkade hur bra som helst. Bästa dressyrträningen hittills. ❤️
Jag är mör i kroppen, men det är väl så det ska vara.

#1 Det kommer, nu blir man ju riktigt pepp. Vi ska ha lite främmande ridhusträning framöver och så vill jag att galoppfattningarna ska sitta bättre. Men de är inte långt borta enligt Nina (tränaren igår), allt hänger ju ihop.
Tänk vad givande det var ett rida för en person som jobbar på seminstation, fattar precis vad ston handlar om.

#0 Låter som bra valuta för pengarna! :)

#3 Absolut!

#2 Tänk på att besökta och enligt ponnyn helt ofarliga ridhus kan bli livsfarliga med blommor, staket och domarbord. Varje tävling är en träning. På´t bara ;)

#5 För att inte tala om dressyrbokstäver!

#5 Glömde bort dem :)

#2 känsälä? :) red för henne när vi bodde i Huddinge. Tyckte hon var så bra och kul att rida för. Passade mitt överkänsliga fullblod.

#8 yes!