God morgon 2007-12-04
Vi har för vana att hälsa varandra godmorgon på russidan, så jag fortsätter väl här också!
Här är det blötsnö som ramlar ner i mängder. Jag ska åka till min connemarakompis om några timmar. Hoppas det inte blir kallare så att det blöta fryser på, för då kan det bli besvärligt att köra.
Ha en trevlig dag allesamman.
önskar Liselotte
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Här kommer en morgonhälsning från Roslagen också ruskigt regnväder som på många andra ställen. Hästarna är blöta och ser lite ruggiga ut. Hoppas ni får en bra dag!
MVH Christina
Godmorgon Tittut o andra. Tack för tipset om connemarafokus.
Ha en bra dag.
M

God Morgon!
Kom precis hem från jobbet och strax ska jag iväg till stallet och rida medryttarhästen tänkte jag.

God Middag på er, får jag väl nästan säga…
Mycket trevlig hemsida!! 

God eftermiddag!
#5. Sovit länge idag?
Vi har haft en solig vindstilla dag i Halmstad och hästarna har tillbringat dagen nere vid havet.
#6 Kul med en annan Halmstadbo med!
Gokväll! Idag har jag mestadels varit i skolan och sedan bakat lussekatter med familjen. Blivit till att plugga lite med och just nu ser jag på Ugly Betty.
Godkväll!
Idag har det varit en jobbig skoldag, sedan stallet & skött pollarna mina. Suttit här ett tag, och tittat på lite bilder här o där, och hemsidor. :)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
#7 Tyvärr bara nästan Halmstadbo. Dagarna i Halmstad tillbringas innanför ett kontorsfönster, innan jag åker hem till Falkenberg igen
.
#9 Jaså? Var jobbar du? :)
Länsstyrelsen
.

Godkväll!
Blev medlem här idag och är inne och kikar lite i pausen under filmen Fyra bröllop och en begravning. Jättebra att connemara i focus startat. Undrat länge när connemarasidan skulle komma.