God morgon 2007-12-05
Äntligen har det krypit under nollan här, om än med en grad eller två bara.
Idag står det chipning av föl och hemarbete på dagordningen. Lagom mix på så sätt.
Hoppas ni får en trevlig dag allesamman!
Liselotte
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Gomorron! Idag blir det mest till att plugga inför de två inlämningsuppgifter som ska in i slutet av veckan. Annars ska vi dansa bugg idag, ska bli kul!
Godmorgon. Just öppnat datorn för dagens arbete. Regn & rusk här och +1. Be careful out there.

Morning morning!
Hoppas ni får en bra dag, allesammans!
Go morgon, vad kul att det har blivit lite medlemmar! Idag var det mörkt, men jag väntar på månen..då slipper jag pannlampan. Ha en bra dag!

God eftermiddag allihopa :)
Här i Lund är det förhållandevis varmt men trist, halvregnväder. Hoppas min lilla häst där hemma har fått sin promenad med sin andra matte (min mamma :D) och hunden idag, jag sitter fast här nere med tentor ända till den 19 :( Men sedan ska vi på sadelprovning ) Ha en trevligt resterande dag gott folk!
Bifogar en bild på hästen o hunden i skogen :)

God eftermiddag!
Idag har jag varit i skolan - Företagsekonomi B prov..
ska sätta mej å plugga en stund har franska prov imorgon och en psykologiuppgift som ska lämnas in på fredag.
Sen ikväll är det hoppträning med Hagens Chance ^^

God (snart) kväll
Idag har jag jobbat, och varit på Ö&B och köpt lite grejer till jobbet och några julklappar.
Nu är jag precis klar med lussekatterna. Inga kattungar i år, de var otroliga på att jäsa! =O (för 2 årsedan gjorde jag 105 lussekatter av en deg för 40 st, därav "lussekattungar")

God kväll!
Slitit med leriga hovar hela dagen och längtat till varmare breddgrader-eller bara till Irland
.På tal om lussekatter så ska det bakas här snart också.Dubbel sats så räcker det till midsommar!
Tjosan!
Idag har vi vart lediga, studiedag (H) Jätteskönt!
Vart i stallet, tränat inför julshower som jag skall visa upp på Lucia till helgen. Matat alla kaniner, och nu satt mig här X)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
#8. Aha. Lussekatter på bruksprovsläktaren 2008??
Hälsn Hingstskötaren.