Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 586 ggr
Tittut
0

God förmiddag 2007-12-06

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Idag har det varit problem att komma ut på sidan, men nu går det igen!

Hoppas ni får en trevlig dag. Själv skall jag jobba borta hela dagen, så det bli sent i stallet i kväll.

Hej från Liselotte

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Akerberg
0

God Förmiddag!

Har jobbat fram till nu och när jag kom hem dammsög jag. Nu funderar jag på om jag ska åka till stallet eller baka muffins… Det är igentligen inte min dag idag (medryttarhäst) men jag kunde inte igår *funderar en stund till*

(På bilden: Jag och Corinne II RC 525, mor till Nice-n´-Curly för en sisådär 10 årsedan)

soraki
0

God förmiddag! (än så länge)

Jag är i skolan och ska snart ha franska. Längtar till skoldagen är  slut (vid 5 i 4). Då ska jag ta bussen till stallet Skrattande

RC71
0

Halloj!

Hemma på lunch.Har lagt ut lite nya bilder i fotoalbumet o glömt bort att ätaFörvånadJaja,tur man har lite att ta av…

Hej fr

Lotta

MrsM
0

God middag! = Jullunch i tjänstenGlad. +9 här och sol. Känns lite fel med skinka o ris à la Malta….

Akerberg
0

God Eftermiddag

Nu har jag varit uppe vid stallet och tömkört den bruna på avataren, det gick jättebra =D Tänk om hon kunde gå så med mig på ryggen också *önsketänkande* Världens bästa häst ändå^^ (trots att hon inte är connemara)

Spader-EliN
0

God eftermiddag!

hemma nu från skolan hade franskaprov idag gick väl sådär..

Har käkat å kollar runt lite snart ska ja börja med psykologin. måste bli klart idag ska lämans in imorgon, inget stall idag med andra ord men imorgon blir det nog en uteritt ^^

Bullemor
0

Go' eftermiddag!

Har hängt upp julgardiner i köket och kastat ut bänkdiskmaskinen i förrådet efter ett psykbryt. Fått hem nyparad tik, så nu är det bara att hålla tummarna att det tar sig!

Dags att börja med kvällsmaten.*suck*

the connemara
0

Godkväll gott folk!

Suttit i skolan idag o skickat in ett projekt o pluggat. Nu tvättas o städas det. Tidigt i säng i kväll för imon mjukstartar vi med tentaplugget.

En liten bli på min gamla Fia från någon fälttävlan bifogas. Dale Drizzle, f 1991 e Dale Haze, u Malin Head ue Slieve Dara.

SofiaGenne
0

Godnatt, nästan x)
Skola skola skola, sedan pollarna. Hopptränade med araben min, gick jättebra. Nu skall jag krypa i säng :) gonatt igen!

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se