Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 454 ggr
Tittut
0

God morgon 2007-12-07

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er!

Här är det fortfarande varmgrader ute, lite mindre grader på termometern skulle vara trevligt.

Nu skall jag gå och sätta mig och dricka te i skenet av min vackra adventsljusstake jag fått i tidig julklapp av min kamrat. Jag blir glad bara av att se den!

Ha en fin dag alla!

Liselotte

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

RC71
0

Godmorgon i paradiset!Glad

Saffransbrödet ligger nu i frysen och jag laddar för dagens jobb.

ÄNTLIGEN FREDAG!Skrattande

MrsM
0

Godmorgon. På jobbet. Fått kaffe. Öppnat datorn. Tänkte ha en dag med planerat arbete i stället för händelsestyrt… Men fredagar är lömska. Allt kan hända och händer när man ska gå hem. Förra veckans fredagseftermiddag  blev det ett akut beslut om omhändertagande av två utsvultna sköldpaddor.

Regn & rusk. Hästarna fick hö på sängen och får vara inne idag. I och för sig så blåser det och regnar även i Connemara men jag tycker synd om årsfölet.

[Croneld]
0

God morgon! Jag är också på jobbet och har fått kaffe och då fungerar kroppen normalt igen efter morgonens fodring och mockning. Jag har fått en liten sjö mitt i en av hagarna, fast resten av hagen är ganska torr. Har fin sandblandad jord så det blir inte geggig, till min stora lycka. Ha det så gott!

RC71
0

Jaha,nu vräker regnet ner!Ledsen

Skulle precis släppa ut pållarna men det blev ändrade planer.

Tycker synd om årsfölen här också.

Tittut
0

Nu regnar det här också….

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Appledale
0

God morgon allihopa!

Äntligen FREEEEDAG!!! Hoppas ni får en bra dag!!

//Linda

Akerberg
0

God Förmiddag!  Kom precis hem från jobbet, inte mycket att göra idag.  Ska om en stund åka ut till Snörpa och rida en sväng i ösregnet… Tur att det finns regnkläder både till folk och hästar!