Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 1293 ggr
Akerberg
0

Och ni då?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

In med en bild på er själva så man (kanske…) vågar hälsa på folk om man skulle råka springa på någon! (Inspirerad av gissa hingst-tråden…)

Bild på mig bifogas

colleen
0

Jag tillsammans med Cirion (rolls Royce-Köhls Qulina) och Lover Boy (Maam Hill-Kilfenora Windy).

~Jag tror på ödet~

RC71
0

"Lassie","Jessie" och jag!

AKWIK
0

Nej det vill inte jag. Jag spar mig till en "Gissa connemarafreaket"-tråd om övriga trådar skulle ta slut. Tills dess gör jag som Wallenbergarna: Verkar utan att synas. Eller just nu Svamlar utan att synas. Jag måste nog börja blogga så mycket som jag vill skriva hela tiden.

RC71
0

#3 Glöm inte att äta bara….Skrattande

AKWIK
0

#4 Du är vaken än? Jag trodde alla försvunnit när jag blev tvungen att starta om min trötta dator.

RC71
0

#5 Ja,men inte länge till. Försökte lägga ut en ny goding i hingsttråden ,men det bara hakade upp sej. Får fortsätta i morgon i stället, godnatt!Glad

Tittut
0

Undrar om jag har någon…

Jag och min numera 2-åring, snart 3-åring Irmelin, när vi var med på Guldruss på Skansen, då 1-åring. (Hästen alltså!)

För er som har sett något svart, litet, icke-connemarigt på Långarnö stuteri förra vintern, så var det just hon.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

RC71
0

#7 Trodde man skulle lägga ut en bild där det framgår hur man ser ut i verkligheten Fundersam Snett från sidan, med mörka brillor liknar mer en "fantombild" Skrattande

Tittut
0

Inte utan anledning…..

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

RC71
0

Skrattande

Appledale
0

Jag tillsammans med Aisling Aragorn, ( e. Carnaby Patrick Hooligan, Amirett T - Rolls Royce. ) 1 år på bilden.

the connemara
0

På min älskade Tiger, ja sådär töntig glad är man varje sekund med honom Kyss

RC71
0

Nu har det tillkommit en och annan här så denna tråden bör också fyllas på!Glad

Akerberg
0

Får nog ta och presentera en filur som jag brukar släpa med på diverse tillställningar efterom det är så trist att åka själv Oskyldig

RC70
0

såhär juligt o fint Oskyldig

måste tillägga att det är FÖRRA julen

[Croneld]
0

Här är jag i juli med ett av mina russ Dorina Spin.