God morgon!
God morgon allihopa!
Tror att jag är först uppe idag. Nu ska vi iväg till Gekås på julshoppningrunda. Det är kallt och hårt ute och hästarna är redan på plats i hagarna.
Hoppas ni får en bra dag!
~Jag tror på ödet~

God Morgon!
Jag har alltid undrat varför det heter GOD morgon?
Är ju så skönt att sloppa gå upp tidigt!
Joleen liksom sin matte gillar sovmornar. Ägarna till stallet där jag har henne inhyst släpper ut hästarna vid 6,30 på vardagarna och när de kommer till stallet så sover Joleen och vill morna sig en stund innan hon går ut.
Godd mårning!
Här har vi varit bredbandslösa ända till i morse, oj vad konstigt det kändes!
Skall snart åka och id-kolla ett halvblodsföl igen, sedan skall Elin, min dotter och jag åka och hälsa på min hästkompis i Uppsala.
Ha en fin dag.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon
Idag är det ledigt från jobbet, har ju min VIPgäst att ta hand om
. Närmast står en servicerunda till stallet som består av verkning, avmaskning och IDkontroll. Ev en körtur med Hjördis, Packies älsklingskompis, lagom fet shetland i sina bästa år.
Tänkte sen provköra dom planerade finalbilderna i Gissa Hingsten på VIPpersonen och se hur hon klarar det
.
Lev väl. /M

God morgon ! Blir inget hästigt för mig i dag. Jobbar som en tok för att få iväg leveranser före jul.
Ha det bra !

God Morgon!
Jag är ledig idag och gick nyss upp
Ska åka upp till Snörpa senare. Rida ut i skogen tror jag, fast jag är lite sugen på att hoppa några skutt på banan, vi får se =)
Sen bär färden av mot Kreles, hos honom är det datorfri zon mitt ute i skogen så det blir inget connemaraprat förrän på söndag kväll för min del
mahah God Mortning ;)
jag fick vakna halv 12 jag.
Ska in till stockholm idag på avskedsöl med min mamma, en kollega till henne slutar så vi ska ta farväl.
Trevlig fredag :)

Godkväll!
Haft tenta men blev klart till 18 ist för 19 så jag stack ner på stan o hittade direkt världens sötaste lilla svarta sammetsklänning till nyår! Skitbillig var den dessutom oxå, bara 199 kr? Så det blev ett smalt diadem med en liten glittrig rosett på oxå =D
Imon är det tentaplugg igen till nästa tenta. Men ikväll ska vi äta pizza, har beslutsångest just nu!