Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 445 ggr
AKWIK
0

Godmorgon 2007-12-15

Härligt att vakna tidigt med en hel dag i stallet framför sig. Här är det -4,6. Jag önskar att det kommer lite snö snart.

colleen
0

God morgon!

Här är det också kallt ute. Ska gå ut i stallet nu.

~Jag tror på ödet~

RC71
0

Vackert  på västkusten. Lugnt på havet och solen tittar fram Glad

RC71
0

AKW,tänk att du var först att hälsa godmorgon i dagSkrattande

Spader-EliN
0

God morgon!

idag måste jag börja med en Info & Layout uppgift som ska redovisas på måndag.

Ska också rida lite på fältet, rida igenom honom lite inför träningen imorgon.

Ska eventuellt titta lite på dem som rider lektion idag

RC70
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag.

blev uppjagad klockan 9, det är slitsamt nu när man inte har ett gäng hästar att anpassa sig efter längre!
skulle köra pågen till jobbet på morgonen, stackarn har ju inget körkort och det är minusgrader :) stackars lilla AIKare då blire kallt om huvudet :)

Idag blir det 40 års skiva, känner mig måttligt manad att gå..

Trevlig lördag gott folk !

Covergirl
0

Min dag innebär massor av TV-tittande med sport Skrattande (Längd, alpint och skidskytte.)
I eftermiddag ska jag rida en liten tur på Peia, Tina får leka följeslagare på Chiva.
Temperaturen på östkusten är just nu -2,2 grader. Vid 9-tiden var det -4,1 grader. (Kanske mest intressant vad temperaturen var när pojkvännen gick upp vid 5-snåret dock, får fråga när han kommer hem.)

monsterpony
0

God förmiddag (i ca 10 minuter till)… Rått och kring noll här.

MadickenII
0

Hmm, nu är det ju inte morgon längre, men vi har också kallt ( ca -5) och sol här på östkusten. Hade hästvård i morse, borstade, fixade och tog några kort på den vilda mustangen Sally. Det är så jäkla hårt och knöggligt att man inte vågar rida alls.

Snart ska jag på julbord, där det tydligen finns ett helt rum med efterrätter! Sen ska jag fasta tills julafton.

Tittut
0

God morgon?

Nu har strömmen just kommit tillbaka efter att ha varit borta sedan 8.00, så efter en halv dags städande, måste jag ta mig an den nya kvartsfinalen….

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~