God morgon 2007-12-18
Hej på er!
Kallt och ingen snö än. Minus 6 äger termometern att det är.
Nu skall jag skynda mig att klämma i mig något innan hästarna åker ut, och arbetet börjar. Jobbar heldag idag, från 6-18, så det blir inte mycket tid till annat. Måste skynda mig hem och lägga ut svaren på stona bara…
Liselotte
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Morning! Kallt här också. ska snart åka och hämta upp lärlingen, sen har vi fyra skoningar och två verkningar som väntar. Jobbar imorgon också sen tänker jag vara JULLEDIG!

God morgon. Kallt och härligt. Längtar till julen. Då ska jag åka skidor tills jag storknar. Idag blir det jobb hela dagen, så så värst mycket nytta av det fina vädret har jag inte.

God förmiddag! Kom hem från jobbet förut och bytte sängkläder och röjde en köksbänk (en såndär låååång som det samlas määängder mer saker på), sen hamnade jag här… Måste skriva en lapp till en tvättstuga som städas mycket dåligt *sur* Någon som har bra förslag på vad man ska skriva? "Snälla städa efter dig" har ingen som helst effekt… och inte heller upplysa om att ingen annan heller vill städa efter personen i fråga som uppenbarligen inte ens vill göra det själv

Hallå!
Har precise hittat tillbaka hitt igen efter namnbytet
tänk att ett litet N kan göra så mycket. Satt hela dagen igår och undrade vad som hänt med sajten.
Ha en fortsatt trevlig dag allihop
#3 Kanske något i stil med; Din mamma städar/jobbar inte här….
Själv har jag haft en jobbig morgon…..tankar som mal…. Handlar om hundar….Fick svar på ett hd/ad resultat som var lååååångt ifrån Ok…så det blir inga valpar från den tiken, alla planer gick i kras…

#5 usch vad tråkigt, vet hur det känns 
#6 Ja, det är verkligen tråkigt…
MEN då är det samtidigt skönt med en sådan här sajt att gå till, rensa huvudet helt från hundar ett tag och bara koncentrera sig på Connemara !, då blir man genast på bättre humör 
Kan det finnas något bättre botemedel ? 

#7 Absolut inte
har ju känt mig handikappad när jag inte kom in här på ett drygt dygn