Gissa Hingsten - Kvartsfinal III
Hej igen, alla tävlingssugna. Här kommer del III av kvartsfinalerna i GIssa Hingsten. Det är RC-stambokförda connemarahingstar på bilderna. Fem st gulbruna - den här gången med en gemensam sak: de har alla en vit vänster bakfot
.
Kör igång när jag hunnit lägga ut alla fem. Svaren skall PM:as till Mrs. M senast tisdag 18/12 kl 21. Tjattra gärna här i tråden med varandra, det är bara kul att se hur ni tänker, men svaren skall PM:as till mig. Först och rättast svar får högst poäng.
Det är alltså fyra kvartsfinalomgångar. Du får tillgodoräkna Dig de tre högst poängbelönade omgångarna. Finalen kommer att gå med 10 skimmelhingstar under julhelgen
. Återkommer om det.
Inga protester godtages. RC71 o Mrs M är enväldiga domare.
Må bästa connemaranörd vinna. Good Luck.
KLARA FÄRDIGA GÅ!!!

Varför kommer alltid dessa trådar på konstiga tider när jag inte sitter vid datorn? Tävlingsivern börjar sätta in…

Och jag hinner inte gissa för jag visste inte att sidan bytt adress. Nu måste jag till jobbet. Skit också.
~Jag tror på ödet~

#8 Adressbytet gjordes för några dagar sedan, men gamla adressen har fungerat fram till igår. Skrev något om det i en annan god morgon tråd

Jag har väldigt svårt med nr 16 någon som har några tips på vad man kan titta på?
#10 Tja, jag tänkte som så att; - är detta verkligen en connemara ? Ser ut som ett engelskt fullblod…..
Jag är inte säker på vem det är, så det blev en vild gissning, så det ska bli intressant att få reda på vem det är sedan.

#11 den var bra 
Ja det blir nog en vild gissning här med.
Hej. Nu börjar det dra ihop sig till resultatredovisning! Ingen mer som ska tävla???