Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 573 ggr
Tittut
0

God morgon 2007-12-20

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, den 20:e idag, så det närmar sig julafton. Jobbardag hela dagen idag också, samt i morgon.

Får nog åka och handla skinka på lördag för på söndag kväll skall den vara klar, för då kommer kamraterna och äter upp den.

Ha en trevlig dag idag och jula lugnt.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MadickenII
0

Näste man är uppe! Här är det krispigt kallt, men stjärnklart. Ska in till Stockholm idag, sedan hem på em. Sen ska jag bara vara hemma hela julen, skönt!

Hoppas alla får en bra dag!

RC71
0

Godmorgon alla. I dag är första dagen på min julledighetGlad.

Ska plocka upp lillasyster för vidare färd ut i julhandelshysterin.Tycker sämre om detta för varje år faktiskt,men vi brukar vara ganska snabba både Frida och jag, när vi väl kommer igång.Syskonbarnen vill ju ha julklappar…

Simma lugnt!

Lotta

Spader-EliN
0

god morgon!

sitter här och äter frukost, ska ner till skolan i stan till kl 10 när vi har julavslutning. sen hem och äta lunch och sen till stallet å prova dressyrsadlar 2 st en kieffer och en Morris & Nolan

Bullemor
0

Väcktes kl 04:15  av tidningsutkörarens bil! Borde vara extra olagligt att köra med trasig ljuddämpare när man kör ut morgontidningarLedsen Lyckades somna om, men väcktes en timme senare av att sonen smygit upp och satt igång tv'n på högsta volym!Förvånad Han hade dessutom lyckats inbilla hundarna att det var dags att kliva upp så de ville ut. Efter att ha rastat,utfodrat och nattat om så lyckades jag sove en hel halvtimme innan det var dags att gå upp på riktigt,. Med en sån här start på dagen så kommer dagens julklapps inköp gå som en dans bara det blir tid över för några kafferaster så jag inte somnar…

RC71
0

#4 Men jösses då! blir en tur förbi "gyllene måsen"direkt hör jag…Förvånad

monsterpony
0

Ett snabbt god morgon. Idag blir det kurs hela dagen, så understå er inte att lägga ut några roliga tävlingstrådar när jag inte kommer åt datorn…

[Croneld]
0

God morgon, det är också min första dag på julledigheten. Fick sovmorgon från stallet och det händer inte ofta. Visserligen kollade jag från fönstret att hästarna fick sitt hö, men behövde inte gå ut själv. Skönt! Njuter i morgonrock och snart ska jag få barnen att städa sina rum.

Ha en bra dag!

Akerberg
0

God Förmiddag. Hemma från första jobbet nu, ska till ett ställe till lite senare, men måste ta igen mig från cykelturen i iskall motvind en stund först.

AKWIK
0

God eftermiddag! Kom hem nästan nyss. Hade morgonpasset i stallet och det gled över till lunchpass och eftermiddag…. Jag har svårt att slita mig därifrån. Glad Ska snart utfodra mig själv och sonen här hemma innan han går iväg till friidrottsträning och jag till glöggparty! Ska se till att jag är hemma till 21-tiden. För då brukar det hända mkt här. See you soon!

Covergirl
0

Nu är det visserligen snart kväll men ändå.
Min morgon började vid 4.50 då pojkvännen kravlade sig upp. Rätt skönt iofs att somna om men inte blev jag pigg för det. Känner mig lite vissen idag och ser nog lite vissen ut också. Åtminstone påstod pv det Skrikandes

Hade bara en häst idag och den lilla struntponnyn fick finna sig i att springa runt i ett snöre. Hon var väldigt okoncentrerad så jag fick tala strängt till henne. Det gick lite bättre men då passade hon på att snubbla i den frusna (och gropiga) marken så då gav vi upp. Vi gick en liten promenad på den asfalterade vägen istället.

Jobbar sista dagen idag också, sen blir det jullov ända till 7 januari Skrattande