Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 479 ggr
Tittut
0

God morgon 2007-12-22

Ingen vaken är?

Alla kanske gör den sista ruschen inför jul istället. Jag skall göra den första och enda ruschen  snart, då sambon och jag skall köpa ett par julklappar och lite julmat. Annars är det klart inför jul, dvs mest som vanligt…

Syskonbarnet pyntade stallet förra helgen och hemma hänger julkulorna kvar i gardinen sedan förra julen, och granen är på ingång, Klart!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

colleen
0

God morgon!

Har precis varit ute och sprungit en sväng. Det är riktigt kallt! Mötte en älg i skogen och skrämde ett par rådjur på flykt. Nu är det hästarna som står på schemat för resten av dagen.

Ska slå in alla paket men sen är jag ganska klar med julstöket, överlåter det till de andra.

~Jag tror på ödet~

Carduus
0

God morgon !

Ska ner på stan en sväng för de sista inköpen sen är det stallet som gäller. Ska hugga en gran också, sen är det Jul !

Covergirl
0

Jag ska in till Norrköping och köpa de sista julklapparna. Annars blir nog dagen rätt lugn Glad

RC71
0

Här ruschas det inte alls. Tar hand om viruset jag fått i julklapp och ska slå in lite paket om en stund. Förstår inte hur och varför folk flänger runt som tokar ett par dagar om åretFundersam

Men det är väl det som kallas Julefrid….

Spader-EliN
0

God förmiddag!

har badat voff och ska snart iväg till stallet å prova lite sadlar sen ska ja hem å städa lite på rummet..

Maria-Kavat
0

God middag gott folk!

Precis kommit hem från stallet efter en lugn tur i skogen med min medryttartjej…helt underbart ute. Rimfrost på precis allt här o sen snöar det lätt, kan inte bli bättre! Nu ska det laddas inför kvällen o göras iordning för fest här. Ha en fortsatt trevlig dag alla här inne!