???
Hej! Jag känner en Connemara och skulle gärna vilja veta hennes stamtavla och så. Men jag kan inte hitta henne på Blå basen! Vet nån varför?? Finns det nån annan sida för bara Connemaror eller nåt? Hon heter för den delen Virvel. Tar med en bild på henne så ni vet hur hon ser ut.
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Vilken fin ponny! 😍
Hoppas du får svar på dina frågor!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
❤️
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Är du säker på att Virvel är hennes fullständiga namn och inte ett smeknamn? Är hon född i Sverige?
Är hon registrerad i Sverige under namnet Virvel så ska hon finnas i blå basen, så finns hon inte där så heter hon antingen nåt annat eller så har hon inte blivit tilläggsregistrerad i Sverige, om hon är en import.
Virvel är det fullständiga namnet är jag ganska säker på men det kan vara ett smeknamn och hon är född i Sverige tror jag men är inte helt säker.
Mvh 🐾