Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 612 ggr
AKWIK
0

Godmorgon da'n före Doppareda'n

Glöm inte att koppla av lite också i julstöket

RC71
0

SkrattandeGodmorgon! Det Halländska viruset håller i sej här, men enligt smittkällan så ska jag vara frisk i morgonGlad.För övrigt tar jag det lugnt idag. Ska koka lte grönkål och lite annat smått. Sen ska det köras in rundbalshalm till stallet och fixas lite. Alla klappar är inslagna och det tog nästan hela dagen i går, pust.Har ni provat att slå in en rockring någongång…..?

Spader-EliN
0

God morgon!

ska dammsuga på rummet och bädda i nya lakarn sen blird et väl en sväng till stallet. Ska slå in julklappar och sen blir det att pynta :D

Snöade faktist nåra minuter här nere :) men nu har det slutat..:'(

colleen
0

God förmiddag.

Sitter här vid datorn och gör julkort. Men är snart klar och då ska jag ut i stallet och fixa iordning där och sen rida ett par hästar. Har även varit ute och sprungit en sväng på morgonen. Alla paket är inslagna men ska läggas under granen.

~Jag tror på ödet~

Tittut
0

God förmiddag!

Granen klädd av barnen, skinkan klar, huset städat, och stallet rent och klart inför kvällen. Nu är det bara att vänta in gästerna som kommer och äter skinka i kväll. Har vi tur blir det lite kvar till i morgon!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Akerberg
0

God Eftermiddag!

Kom hem från datorlösa zonen nyss och ska igentligen ladda ner lite julmusik, men fastnade här (A)

Har ridit Kreles och det gick jättebra, lugn och snäll och lagom pigg och lyssnade jättebra =D Nya sadeln som gjort underverk med honom, han har blivit en helt ny häst!

När julmusiken är nedladdad och bränd ska vi julfixa lite här hemma. Alla julklappar är redan färdiga ^^

Tittut
0

Har ni långsamt, kna ni besöka Gotlandsruss i fokus och gissa på den julnöten som ligger där.

Mrs.M, tärningen e kastad!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Covergirl
0

Jag har precis kommit hem från en uppfriskande ridtur på världens finaste Cinna Skrattande
Vi galopptränade på ett fält och det var lattjolajbans tyckte lilla fröken.

Om en stund ska jag se på hästhoppning på TV. Hoppas på att nosis kommer hit snart också så att han kan slå in alla julklappar jag köpt. Jag är nämligen fullkomligt värdelös på att slå in paket Generad

monsterpony
0

God eftermiddag/kväll. Idag har det bjudits på 15 km skidåkning med perfekta förhållanden och bra glid. Både framåt och bakåt… Snart dags att ta itu med ischokladstillverkningen.

RC71
0

God eftermiddag.Resterande tid av julhelgen kommer nu ägnas åt att göra så lite som möjligt. en konst i sej när alla "måsten"gör sej påminda hela tiden. Men vet ni vad-det STRUNTAR jag i!Flört