Hoppas alla får en riktigt God Jul!
~Jag tror på ödet~

God julaftonsmorgon!

Mockat,ströat,sopat och förberett för tidig intagning. Extra mkt morötter i krubborna förstås
Nu kokas det grönkål,ägg och förbereds för fruktsallad. Sänder en tanke till Tittut som lyckats pricka in magsjukan på självaste Julafton
.
GOD JUL!
# 3 Tack för omtanken, men har faktiskt fått behålla det jag druckit nu sedan tidigt i morse, så jag funderar faktiskt på att se om jag grejar att röra ihop svärmors bästa julsill!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
som nybakad medlem vill jag önska alla naturligtvis en god jul och ett gott nytt år. att våra hästar och vi själva får ha hälsan.
lite ledighet och laddning av batterierna inför nästa år så lusten att rida rusar i höjden. igår var lille aran för socialträning norr om stan, dvs sth, förutom att han är en skönhet så blir jag alldeles varm över hans tillit till mig.att trava runt i ett främmande ridhus helt lugn men jättepigg lockar han flera beundran. nästa vecka är det träning igen men inte för treåringen, han har skollov några fler veckor till.glöm aldrig bort att varva vila med lätt arbete så att unghästen alltid känns på hugget.

#5 Välkommen till forumet!
Här har vi väldigt pigga unghästar för tillfället. Varvar vila med vila
. Återupptar löshoppningen av 2,5 åringen i mellandagarna. För tillfället är det rally med lillbrorsan i hagen som gäller.

#5 Välkommen hit!
Jag har inte gjort mycket idag. Mamma och jag var på Ica Maxi i förmiddags och handlade lite, toapapper och bröd som vi glömde sist, rödkål som vi också glömt innan fanns det ingen (vilken tur..!) Sen var vi på kyrkogården och tände några ljus. Sen har jag ägnat lite tid åt att uppdatera Aramennoc. Nu vetj ag inte vad jag ska hitta på rikgit =/