25/12-07 GOD MORGON!
Får nog inleda dagen med att säga God Morgon. Hoppas alla hade en bra dag igår å får en fortsatt fin julhelg. Har varit hemma en stund nu efter att jag varit nere å släppt ut kusarna. Mockad o fixade iordning i stallet för dagen! Här småregnar det…tråkigt, men vad gör man
det är bara att hålla humöret på topp ändå!
God förmiddag!
Börjar bli lite bättre här. Sonen sov i går kväll medan lillasyster delade ut julklappar, då förstår man att han var dålig på allvar!
I dag blir det julmat hos mor och far, och skall nog hjälpa pappsen med julpusslet han fick igår. En mardröm, blått hav och blå himmel och en liten båt mitt på sjön. bara en massa bla vrida-runt bitar som jag avskyr! Jag vill ju ha tecknade pussel med miljarder med detaljer!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God förmiddag! Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig julhelg och hinner med en aoch annan rid eller körtur också. Jag ska ut och köra en sväng med en av hästarna idag! Sen blir det att bygga lego med lillkillen som älskar lego.

God Morgon! Är på väg till Snörpa nu, idag vankas äpplen och ny grimma till henne i lite försenad julklapp, men jag fick inte tiden att räcka till igår.
#1 Sånna pussel vill min mamma också ha ^^ Fast i år fick hon ett med afrikanska djur istället, inte mycket himmel och rätt mycket detaljer. Anledning? Jag har helt enkelt ingen koll på vilka av hans pussel hon har… hittade inte dem (vi har städat och möblerat om när vi gjorde om förra året…)

God förmiddag! Har varit ute och mockat och fixat stallet och precis ätit lite mat. Här har det regnat lite innan men nu är det uppehåll. Hoppas alla haft en trevlig jul så här långt och att det fortsätter i samma stil.
~Jag tror på ödet~
Här är det uppehåll med kanske 5 plus, trist att leran kommer tillbaka…Hästarna verkar inte bry sig dock, fast dem fick gå ut lite senare i morse. Gå in lite tidigare får dem också, eftersom matte ska ut och svänga sina lurviga på nattklubb ikväll!

God Eftermiddag ;)
Kom precis hem från Snörpa nu. Mötte för första gången på 2 år en ryttare i skogen! (närmsta grannen räknas inte, har mött henne 2 gånger!) . Men innan vi kom så långt så hade Snörpa fått för sig att sluta vara snäll med infångandet *suck* Fick leda in de andra en och en (ledde in en först, de andra brydde sig inte, hämtade nästa, en hängde på och Snörpa stod kvar själv och glodde, lämnade grinden öppen (snöre uppsatt) och gick in med de två jag hade och så kom hon in själv just när jag ställt nr 2 i boxen. Stänga in Snörpis fort och ut med de andra igen. Krånliga lilla häst…