Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 676 ggr
MrsM
0

Godmorgon 26/12

Äntligen fick jag vara först uppe!?

Uppväckt kl 06:00 när hunden testade julklappspipbenet i min säng. Nyss hemkommen från morgonrundan i stallet. Kaffedax. Alla sover. Extra tonårsskor i hallen så huset är nog fullbokat.

Ha en bra dag ni alla. Det ska jag.

Mrs M

Covergirl
0

Hmm, morgon och morgon. Nåja, jag håller iaf på med melodikrysset så vaken är jag Oskyldig

Tittut
0

God förmiddag!

Sitter här ensam med en kopp te. Ungarna är hos varsin kompis, dotra åkte med kusinen hem redan i går. Sambon ligger illamående framför tv:n… Hans tur nu?

Det verkar vara ett poppis ställe, pensionat Beckham. Det är ofta fullbokat verkar det som! Du kanske ska ta och göra allvar i "Bed & Box-planerna" när du ledsnat på att mata sköldpaddor.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

colleen
0

God förmiddag!

Har redan hunnit med en sväng till MediaMarkt och köpt nya hörlurar till MP3n. Ska ta det lugnt idag och imorgon är det jobb igen, men sen är det ledigt till på onsdag kväll.

~Jag tror på ödet~

Lisa-trollet
0

God förmiddag. Sitter o väntar på att mina medryttare ska komma så vi kan rida lite hästar.

MrsM
0

#2 Mata sköldpaddor? Nänä.

Öppna tonårspensionat är enkelt. Lite extra sängkläder och mjölk & smörgåsvirke i köket bara, så blir det garanterat fullt. Känns bra att ungarna vet att det alltid är öppet här.

Har nu genomlevt en TVfri julhelg. Mkt intressant socialt experiment som inleddes med att jag i lördags grymtade på maken om några svarta elektronikgrejer som stått PÅ Tvhyllan i st f under som det var tänkt. Under försöken att få in grejerna på avsedd plats bröts en kontakt till den ingående kabeln i satellitmottagaren av - och voilà - den TV fria helgen var ett faktum! Konstaterar att maken somnar lika bra framför hyrfilm som Text TVn så det ordnade sigGlad .

Tittut
0

# 5 Julen är den enda gång i stort sett som jag kollar på tv. Nu snart skall jag kolla in kultrullen "Bugsy Malone" som jag inte sett sedan jag var tonåring eller nåt. I kväll var det "August" med Jonas Karlsson, du vet han som var tänkt att vara min motspelare i min långfilmsdebut, ha, ha! Han är alltid världsabra!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Akerberg
0

God eftermiddag

I morse var jag och tittade över jobben lite, inget att göra där så det gick ffort. Sen hängde jag på låset utanför sportaffärena på stan i jakt på en ny stalljacka (skidjacka tänkte jag mig, ev. billigare än i hästaffören) Fikade lite när vi kom hem och sen tittade jag på halva Bugsy Malone och efter det hela Chokolat

Nu försöker jag få min dator att vakna, den är såååååååå seg =S Undrar vad den fått det ifrån, brukar vara så pigg annars =S

Spader-EliN
0

God eftermiddag!

Hade tänkt åka å köpa sadeltillbehör men visade sig att en av butikerna inte var öppen idag så sköt upp det till imorgon. Då ska det handlas stigbyglar, stigläder, sadelgjord & träns om jag hittar det jag vill ha.

Idag har jag sett Pirates of the Caribbean 3 - mkt bra film inte bättre än 1an men mycket bättre än tvåan.

Tittar på extramaterial nu :)

Om ett par timmar ska vi till mormor å äta :)

Maria-Kavat
0

God eftermiddag här me"

Varit å fyndat lite på rean, precis landat här hemma å hunnit äta lite. Snart bär det iväg till stallet för å se hur kusarna mår!

Akerberg
0

Nu har jag efter mycket övertalande lyckats få datorn att starta om sig, och nu går det mycket bättre =)