Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 304 ggr
Tittut
0

God morgon 2007-12-27

Jaha, så var det vanlig dag igen då… Idag är det brädgårdsarbete som gäller hela dagen, så det innebär ingen dator förrän sent i kväll.

De grå hingstarna satte min hjärna i jobb i går kväll, så när jag skulle sova var den hyperspeedad, så inte 17 blev det ngt sova av…

Nu stundar passtillverkning en stund innan allvaret tar vid.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MrsM
0

Godmorgon Tittut & andra.

Ett antal små gula brev om grå hingstar har redan glimrat till i min inkorg, och det har blivit några poäng här & var. Funderar som bäst på vilka de sista ledtrådarna ska bli. Kul att folk är på bettet, det behövs väl lite hjärngympa med en sån här långhelg.

Den här veckan är jag ledigt från jobbet och idag öppnar passkontoret efter en veckas uppehåll. 

Ha en bra dag!

/M

[Croneld]
0

God morgon! Jag har drömt om julnöten del IV på gotlandsruss. En massa bruna hingstar och ston…inte klokare blev jag utan fick lite huvudvärk. Ta hand om er och era hästar idag!

Akerberg
0

God Morgon!

Funderade på de grå hingstarna igår tills ögoen gick i kors och jag rörde ihop allt så jag inte fattar vad jag skrivit längre, så det är nog bara att börja om nu *S*

Ska till Charlies häst och hund och titta på jacka nu på morgonen och till plantagen och se om de har kvar den fina ljuslyktan vi såg innan jul. Hittar jag ingen jacka på Charlies ska jag gå till de två sportaffärena vi hoppade över igår (resonerar så att skidjacka måste vara lika bra som ridjacka, bara de har sprund någonstans)

colleen
0

God morgon eller förmiddag egentligen!

Har redan varit ute och fixat klart i stallet och hunnit rida Cirren på banan. Det är plusgrader och mulet men än så länge inget regn. Ska iväg och jobba vid 2 men har tänkt ut och springa en sväng först.

Satt upp till halv två i natt och klurade och vände och vred på ledtrådarna till "DE GRÅ", jisses vad svårt det var. Sen låg jag och funderade om jag verkligen skulle ändrat mina svar på två av de så det var svårt att somna. Tur att man jobbar kväll och inte börjar vid 6 på morgonen.

Ha en fin dag allihop!

~Jag tror på ödet~

Bullemor
0

Go' kväll på er.

Har tillbringat i princip hela dagen på lasarettet drickandes lakritssmakande kontrastvätska och blivit röntgad ur diverse konstiga vinklar. Kan väl tillägga att lakrits inte var någon stor favorit innan, och definitivt inte är det nu.. Nåja ska man bli pigg får man lida pin, eller hur det nu var.. Har sett till att bjuda in mig och familjen som VIP-gäster hos VIP-gästen på Nyårsafton så den kvällen är räddad iallfall. Får väl se om det är jag som får mocka och göra sås den här gången..