Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: annonser
Läst 708 ggr
Anna
0

Köpes: Tömkörningsgjord

Önskas köpa!

Tömkörningsgjord i bra skick. Ska passa 1½ åring på 139cm i mkh.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

yuppie
0

hej, vissa saker som man har nytta av i precis hela hästlivet ska man satsa på kvalite´. att köpa att riktigt bra läder som tärnsjö är absolut en riktigt bra investering. vet att de är dyra, men det goda rådet är att vänta hellre till börsen räcker till en att köpa en i skruttläder. en god gjord passar massor med storlekar och lädret är ordenligt behandlat med vegetabilisk garvning.

du kommer att kunna använda din gjord till många hästar och den kommer att ha många olika fästen till din häst. allt beroende på utbildningsgrad. 

lycka till och tänke efter. det är dyrare att köpa dåliga saker flera gånger än kvalité en gång.

hälsn annki

Akerberg
0

Unvik Börjes billiga (randig), den är jättestor (kanske finns flera storlekar, det vet jag inte…)  På Snörpa som är 154 cm och inte så stort byggd är den för stor

tjoffsan
0

Fast börjes gjord kan man sy in väldigt enkelt. Själv har jag  köpt en tömkörningsgjord på tradera för 100kr. Funkar utmärkt för mitt ändamål.

Maria-Kavat
0

#1 Håller helt med…en i läder som sitter bra på plats. Bättre att satsa på kvalite än kvantitet!