Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 290 ggr
Tittut
0

God morgon 2007-12-29

Halloj!

Lördag igen, och jag skall jobba hela helgen. I em åker jag dessutom direkt till en släkting på middag, så det blir en heldag borta idag.

Hoppas det blir lite att göra på jobbet, men om inte annat så kommer väl folk och köper raketer så här före nyår.

Ha en fin dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Akerberg
0

God eftermiddag

Började dagen i stallet. Red dressyr och det gick skitbra =D Bättre än det någonsin gjort och Snörpa var sååååå duktig! Älsklingshästen ^^

Ska snart packa och bege mig till datorfritt land, vi ses nästa år!

monsterpony
0

Ha det så skönt! Själv njuter jag av trådlöst internet hemma hos föräldrarna. Connemaraforum inom räckhåll varhelst man befinner sig… :-) Deprimerande mellandagsväder idag med och inte en pålle så långt ögat når. Jag satsar på en lugn dag framför datorn istället.

MrsM
0

Godmiddag. Hemma och äter lunchGlad nu… och ut igen. Damerna i bregottfabrikerna har bekymmer idag..? Lågtryck eller fullmåne kanske?

Har knappt sett mina egna pållar idag, men ska försöka ta kvällspasset. Regn o rusk här, och värre skulle det visst bli?

colleen
0

God kväll.

Sitter här och väntar på att klockan ska slå 21 så vi får svaren på de "grå nötterna", passar på att blogga lite samtidigt. Har varit på stan idag och det bara regnar och regnar ute.

~Jag tror på ödet~