God morgon 2008-01-10
Hallå i stugorna! Sover ni än? Det gör nästan jag också ska jag erkänna.
En skvätt te och lite kuvertskrivning innan jag åker och arbetar utanför hemmet. Torsdag…
Mrs M, jag har gjort de ägarbyten som kommit in under december och januari. De var bara 50 stycken, A-Ö! Hade aldrig blivit gjorda om jag inte inspirerats av dig…
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon!
Sitter på kontoret och tittar ut genom fönstret. Kolmörkt ute…
Igår kväll var jag ute och red Ami en liten sväng. Hon kändes mjuk och fin. Jag känner mig inte detsamma, med min träningsvärk efter gymnastiken… Ikväll är det träning igen!

God morgon! Dags att sätta lite fart och försöka få någonting gjort. Helgen är inom synhåll!

God förmiddag! Sitter med en kopp Gevalia Cappuchino Specials Premium och två lussekattungar. Idag händer inte mycket, jobbatde klart för den här veckan idag (ledig imorgon, wooooah!) hoppas jag… min chef dyker alltid upp med nya uppdrag i sista sekunden… Ska städa lite tänkte jag, men hur kul är det =( Ska uppdatera Aramennoc lite också, flytta Mrs. Ms första connemarabekant från Irland till Sverige bland annat. Mer bilder på gång också =D
Här är det strålande sol och blå himmel, men ganska kyligt. Hoppas att det tinar upp så jag kan ut och skumpa på Nordisfröken, hennes gamla ben gillar inte hårda vägar. Andra aktiviteter blir idag livsmedelsinhandling, fysikplugg och övrig hästskötsel.
Igår fick jag ett ryck och gick en promenad med fröken Madicken och hennes odåga till unge. Båda var lite pigga…En hand i grimman på Madicken hela tiden (läs, flög som en vante efter kusen), och den lilla odågan flög som ett jehu över stock och sten medans hennes arma mor blev alldeles upprörd. Jag har då aldrig haft en så orädd och energisk fölunge som denna! Det måste vara som de säger, En äkta Connemara lever upp när det regnar!

#4 Ja, även jag har noterat en mystisk blå färg på himmeln, och något konstigt som lyser. Är det normalt eller är jordens undergång i antågande?
Hur går Beatles-låten? Here comes the sun… Det är knappt man tror det är sant!

Meen så fuskigt! Här är det igenmulet och ösregn som vanligt =(

Oroa dig inte, det har gått över nu. Dags för lunch! :)
Här öser regnet ner 

underbart är kort!
Här tittade solen fram en HEL timme 

#10 Det var en timme mer än här =/ Vad glad för det lilla =D

Hej hej!
Ska iväg till jobbet nu, naturligtvis snöar det ute nu när all snö och is nästan smält bort.
~Jag tror på ödet~

#12 Vilket mysko väder du har i Habo jämt =P Fast hos Snörpa blåser det alltid mer eller mindre storm så det är väl inte så normalt det heller…
Mörkt och regnigt och blåsigt här. + 6 men stugsittardag för hästarna. Dom HAR inte kul ute nere vid havet såna här dar!
Det är så mörkt att ytterbelysningen hemma, som går på relä, fortfarande lyser…
Dagens tips: Det finns billiga flyg till Malta för den som är intresserad!
/M
god middag gott folk!
Efter en bra början på ridtur idag så kom regnet med snö i (som om inte regn hade räckt
) så man var ngt blöt vid hemkomsten…men det är underbart med underställ som håller en ngt torrare än inget alls! Efter mockning och fordring, så tilltog ovädret och nu ser det mest ut å vara snö i plusgradigt klimat= slask! Det gillar vi inte!

Nu vrålsnöar det här… men det smattrar mot fönstret, så det är nog varnnan finga snö och varannan hårt regn =S Usch!
Inloggad!
Om ni vill läsa om min dag så får ni gå till Non Topic! Vågade inte skriva här.